دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رفیعی: موفقیت تیم ملی ملاک ماست/ دست به‌دست هم سوریه را شکست می‌دهیم

هافبک نفوذی تیم ملی گفت: دعا می‌کنیم تا پورحیدری هرچه زودتر به جامعه فوتبال بازگردد.
کد خبر : 131494

به گزارش گروه ورزشی آنا، سروش رفیعی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران گفت: «برای منصور پورحیدری آرزوی سلامتی می‌کنم. همه در اردو در مورد او صحبت می‌کنند و نگران حالش هستند. دعا می‌کنیم تا هرچه زودتر او به جامعه فوتبال بازگردد. همچنین برای مصدومان تیم ملی آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر شرایط حضور در میدان را پیدا کند.»


وی افزود: «مثل همیشه اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان تمرینات با قدرت و پرنشاطی را پشت سر می‌‌گذارند و از انگیزه بالایی برخوردار هستند. منتظر برگزاری بازی مقابل سوریه هستیم. توقعات از تیم ما بالا رفته و فکر میکنم یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما مقابل سوریه خواهد بود. باید دست به دست هم دهیم تا مقابل سوریه به پیروزی برسیم.»


هافبک نفوذی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا مترصد فرصت کوچکی برای حضور در میدان جهت نشان دادن توانایی‌هایش است، خاطرنشان کرد: «همه بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند. بدون شک من هم تلاشم را می‌کنم و در تمرینات عملکرد خوبی داشته باشم و خواسته‌های کادر فنی را عملی کنم. اینکه چه کسی بازی می‌کند یا نه دست کارلوس کی‌روش و نظر سرمربی تیم است اما مهم‌ترین مسئله موفقیت تیم ملی است و این موضوع ملاک ماست.»


رفیعی در رابطه با محرومیت‌ها و جرایمی که فیفا در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: «در این مورد نمی‌توانم نظر بدهم. این بحث مربوط به AFC و مسائل اجرایی است که ارتباطی به من پیدا نمی‌کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته