دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درگفت‌وگو با آنا

فریده شجاعی: حال منصور بد است/ ان‌شاءالله معجزه خدا را ببینیم/ با شایعه‌پراکنی به ما ضربه نزنید

همسر پورحیدری گفت: از شایعات خسته شده‌ایم. نمی‌دانم چرا می‌خواهند ما را اذیت کنند.
کد خبر : 131490

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، حال منصور پورحیدری به گفته پزشکان این روزها بدتر شده و وخامت اوضاع به‌گونه‌ای است که او باید در ICU تحت مراقبت‌های ویژه و شدیدی قرار بگیرد تا علائم حیاتی‌اش حفظ شود. در این میان شب گذشته و بامداد امروز اخبار کذبی مبنی بر درگذشت پدر معنوی استقلال منتشر شد که باعث ناراحتی اعضای خانواده وی شد.


فریده شجاعی درباره آخرین وضعیت منصور پورحیدری و انتشار اخبار کذب در خصوص مرگ شوهرش به خبرنگار آنا گفت: «ای کاش می‌دانستم عده‌ای از پخش کردن اخبار کذب چه سودی می‌برند که ما را در حال کنونی آزار می‌دهد. واقعا از شایعات گلایه داریم و تقاضا می‌کنیم در این شرایط اگر فرصت نمی‌کنید در کنار ما باشید، حداقل اخباری را نشر ندهید که خلاف واقعیت است.»


وی ادامه داد: «متاسفانه شرایط منصور نسبت به روزهای قبل بدتر شده و دکترها اعلام کردند مهار توده بدخیمی که در ریه منصور وجود دارد خیلی سخت شده است. این توده ترشحات سمی دارد و سلامتی شوهرم را به شدت به خطر انداخته است. متاسفانه امکان شیمی درمانی هم وجود ندارد. منصور در ICU است و پزشکان در حال حاضر تمام تلاش خود را می‌کنند تا ضمن حفظ علائم حیاتی با بیماری‌اش مبارزه کنند.»


همسر پورحیدری تاکید کرد: «جا دارد از تمامی دوستان و علاقه‌مندان کمال تشکر را داشته باشم. مردمی که جلوی درب بیمارستان ایرانمهر زیارت عاشورا خواندند، اهالی فوتبال و رسانه‌ای که به بیمارستان برای ملاقات آمده‌اند. از همه می‌خواهم دعا کنند تا ان‌شاءالله بار دیگر معجزه خدا را ببینیم و منصور به زندگی برگردد.»


شجاعی در خصوص حضور همسر مرحوم ناصرحجازی بیان داشت: «از بهناز شفیعی ممنونم که همچون یک خواهر به دیدارم آمد و مرا دلداری داد. متاسفانه ناصر حجازی را زود از دست دادیم و امیدوارم که منصور به زندگی برگردد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب