دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1395 - 22:02
-

مشارکت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در راهپیمایی 13 آبان

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند.
کد خبر : 131447

به گزارش خبرنگار آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، همگام و همدوش با دیگر اقشار مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کردند.


دکترعلیرضا امیر تیموری دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در حاشیه برگزاری این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار آنا در رشت گفت: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی و اتحاد و همدلی آنان است و این اتفاق نمایانگر توجه ملت ایران به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است که از یک جهت باعث دلگرمی و نویدی برای دوستان نظام اسلام است و از سوی دیگر باعث خنثی شدن تو طئه‌های داخلی و خارجی دشمنان انقلاب اسلامی می شود.



وی ادامه داد: این روزها چشم طمع بسیاری از دشمنان اسلام به دست آوردهای مهم انقلاب اسلامی است و این راهپیمایی یک پاسخ بسیار کوبنده ومحکمی است در برابر هجمه های بیگانگان که قصد تحقیر ایران را دارند . مردم ایران با مشارکت در این راهپیمایی با شکوه مانند سالیان گذشته بارها در طول تاریخ ثابت کرده اند که هیچ گاه عزت نفس خود را نادیده نخواهند گرفت و همیشه باصلابت و محکم از ایران اسلامی واهداف و آرمانهایش دفاع می کنند.



امیرتیموری با تاکید بر لزوم حضور و شرکت دانشگاهیان در مسائل سیاسی کشور تصریح کرد: لزوم شرکت دانشجویان در مسائل سیاسی کشور واجب است زیرا درگیر شدن دانشجویان در سیاست کشور نمایانگر درک و بینش سیاسی و متعهد بودن آنها به جامعه و آرمان های نظام است و یک دانشجو علاوه برتوجه به مسائل فردی و شخصی باید به رویدادهای جامعه و جهان توجه کافی و وافی داشته باشد و همچنین باید بتواند اصول و مبانی منطقی و معقول حوادث و رویدادهای جهانی و داخلی را تجزیه و تحلیل کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب