دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1394 - 12:31
باحضور خرمشاهی، امینی و شکیبا

کتاب ناصر فیض نقد می‌شود

چهارمین نشست عصر اثر، با موضوع نقد و بررسی کتاب «فیض بوک» سروده ناصر فیض در موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب برگزار خواهد شد.
کد خبر : 13143

به گزارش گروه فرهنگی آنا، سلسله جلسات عصر اثر که از اواسط سال 1393 به همت موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب آغاز به کار کرد، به تامل در آثار برجسته شعر معاصر توسط کارشناسان مطرح این حوزه اختصاص دارد.


پیش از این آثاری از علی معلم دامغانی، مرتضی امیری اسفندقه و امید مهدی نژاد در برنامه عصر اثر مورد بررسی قرار گرفتند. یوسفعلی میرشکاک، حمیدرضا شکارسری، مصطفی علیپور، زهیر توکلی و نعمت‌الله سعیدی از جمله مهمانان گذشته این برنامه بوده اند.


در ادامه این سلسله جلسات و در ایستگاه چهارم عصر اثر، «فیض بوک» ، مجموعه شعر طنز ناصر فیض مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.


از نکات مورد توجه این نشست، حضور استاد بهاءالدین خرمشاهی، ادیب معاصر به عنوان کارشناس و منتقد ادبی است. اسماعیل امینی و شهرام شکیبا، از کارشناسان و طنزپردازان کشور نیز به عنوان دیگر مهمانان این نشست به ایراد سخن خواهند پرداخت.


این برنامه روز پنج شنبه 27 فروردین ماه از ساعت 16 در محل موسسه شهرستان ادب به نشانی تهران، خیابان شریعتی، تقاطع خیابان طالقانی، رو به روی سینما صحرا، پلاک 168 طبقه چهارم برگزار می گردد.


از عموم علاقه مندان و اصحاب محترم رسانه دعوت می شود تا در این محفل ادبی حضور به هم رسانند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته