دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1395 - 12:06

وزیر آموزش و پرورش: باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در مواقع حساس از نظام دفاع کنند

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جان‌فشانی دانش‌آموزان در روز 13 آبان گفت: نسل امروز ما هم باید توجه داشته باشند که نسبت به کشور و جامعه مسئولیت‌پذیری‌شان بالا باشد.
کد خبر : 131368

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی در مراسم راهپیمایی 13 آبان در جمع دانش‌آموزان و دانشجویان حضور یافت و در جمع خبرنگاران گفت‌: وظیفه ما در نظام تعلیم و تربیت این است که دانش‌آموزی را تربیت کنیم که مسئولیت‌پذیری بالایی داشته باشد و بتواند در مواقع حساس از نظامش دفاع کند.


وی درباره پیام روز 13 آبان گفت: روز 13 آبان یادآور این است که دانش‌آموزان در مقطع حساسی که نظام نیاز به دفاع داشت حاضر شدند جانشان را در این راه فدا کنند و این بزرگترین ثمره ماست.


دانش‌آشتیانی ادامه داد: جوانان و دانش‌آموزان نسل امروز ما هم باید توجه داشته باشند که از همین الگو تبعیت کنند و مسئولیت پذیری‌شان نسبت به کشور و جامعه بالا باشد به طوری که هرگاه خطری احساس کردند بتوانند ادای دین کنند.


وزیر جدید آموزش و پرورش در پاسخ درباره موضوع رتبه‌بندی معلمان که پیش از این اعلام کرده بود باید مرحله جدیدی در این زمینه آغاز شود، گفت: بحث پیشبرد رتبه‌بندی معلمان جزء برنامه‌های ماست و حتما آن را پیگیری می‌کنیم بنابراین باید در این راستا برنامه‌ریزی کنیم و در این جهت قدم برداریم.


در راهپیمایی 13 آبان دکتر فانی وزیر سابق آموزش و پرورش نیز دکتر دانش آشتیانی را همراهی می‌کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته