دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1395 - 12:31

حضور پرشور اساتید، دانشجویان و کارکنان واحد گرمسار در راهپیمایی 13 آبان

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم الله 13 آبان در گرمسار با حضور هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، دانش آموزان وسایر اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر : 131367

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار باحضور در راهپیمایی 13 آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی این روز را گرامی داشتند.


در این راهپیمایی که پرشورتر از سال های گذشته برگزار شد ، معاونین، مدیران، جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان نیز حضور داشتند.


راهپیمایی باشکوه 13 آبان درشهر گرمسار از گلزار شهدای این شهر آغاز و تا میدان امام(ره) با حمل پلاکارد و سردادن شعارهای ضداستکباری توسط راهپیمائیان برگزار و راهپیمائیان انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.



این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید علی مهدی نژاد امام جمعه گرمسار، اجرای سرود توسط دانش آموزان، قرائت بیانیه روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی توسط دانشجوی بسیجی و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل در میدان امام خمینی (ره) گرمسار پایان یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب