دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به مناسبت فرارسیدن سالروز مبارزه با استکبار جهانی

دکتر آل طه: استکبار ستیزی پیام اصلی 13 آبان ماه است

دکتر بابک آل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در پیامی از جامعه دانشگاهی استان کرمان به ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی برای شرکت گسترده در مراسم 13 آبان ماه دعوت کرد.
کد خبر : 131287

به گزارش اداره روابط عمومی واحد کرمان، در این پیام آمده است:


حضور ملت در راهپیمایی ها، نشان از بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام انزجار از دشمنان نظام اسلامی دارد که از یک سو اتحاد، یکپارجگی، همدلی و همزبانی دولت و ملت را به جهانیان نشان خواهند دادو از سوی دیگر موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی خواهد بود.


روز سیزدهم آبان ماه تقارن با وقوع سه رویداد مهم تاریخ ایران یعنی تبعید حضرت امام خمینی(ره)، کشتار دانش آموزان بی گناه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دارد. تمام آحاد مردم با حضور در مراسم بزرگ 13 آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی، نشان خواهند داد که اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به عنوان اصلی ترین پشتوانه و سرمایه کشور همواره مورد توجه همگان می باشد.


حضور در راهپیمایی و مراسم 13 آبان ، یک وظیفه شرعی، ملی و قانونی می باشد و امید است خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، خصوصا دانشجویان و خانواده های آنها با حضور یک صدا و یکپارچه برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گویند.ا


جرکم عند ا...


دکتر بابک آل طه


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته