دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1395 - 12:34

سامانه بیمه ایرانیان خارج از کشور راه اندازی شد

مدیرکل اتباع سازمان تامین اجتماعی گفت:سامانه اعلام درخواست بیمه ایرانیان خارج از کشور راه اندازی شد و این هموطنان می توانند درخواست استفاده از خدمات تامین اجتماعی را از طریق این سامانه ارائه دهند.
کد خبر : 131110

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تامین اجتماعی، حسین جودکی اظهارکرد: سامانه یاد شده به منظور تسهیل خدمت رسانی به هموطنان خارج از کشور به ویژه در کشورهایی که کارگزار تامین اجتماعی ندارد، راه اندازی شده است.


وی یادآور شد: متقاضیان استفاده از خدمات سازمان تامین اجتماعی در همه کشورها می‌توانند با مراجعه به این سامانه اینترنتی به نشانی https://www.tamin.ir/eform/Form/18 اطلاعات لازم را وارد کنند تا پس از بررسی کارشناسی در اداره کل اتباع برای استفاده آنان از خدمات تامین اجتماعی تمهیدات لازم گرفته شود.


جودکی ادامه داد: کارشناسان سازمان تامین اجتماعی در صورت نیاز با متقاضیان تماس می‌گیرند و اطلاعات لازم را برای استفاده مناسب از خدمات تامین اجتماعی ارائه می‌دهند.


مدیر کل تامین اجتماعی اتباع گفت: حداکثر سن پذیرش درخواست برای ایرانیان خارج از کشور در زمان ثبت تقاضای بیمه تامین اجتماعی، ٥٠ سال تمام و حداقل ١٨ سال است.


وی افزود: تمام ایرانیان خارج از کشور اعم از شاغل یا غیر شاغل که نظام بیمه‌ای نزد سازمان‌های بیمه‌گر اجتماعی ندارند، می‌توانند متقاضی بیمه تامین اجتماعی شوند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته