دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درگفت‌وگو با آنا

سرمربی گیتی‌پسند: شکست دانشگاه آزاد کارسختی است/ موفقیت‌های تیم ملی فراموش شد

سرمربی گیتی‌پسند گفت: در رقابت‌های لیگ فوتسال باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببریم و حوصله به خرج بدهیم. حیف است که بخواهیم فضای فوتسال کشور را خراب کنیم.
کد خبر : 131083

رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره کسب 21 امتیاز تیم گیتی‌پسند در 7 هفته ابتدایی لیگ برتر فوتسال گفت: «ما از ابتدای فصل به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که بتوانیم با کسب حداکثر امتیازات هر مسابقه جای پای خود را محکم کنیم. در 4 هفته ابتدایی به خوبی برنامه‌مان را جلو برویم اما پس از آن 2 ماه رقابت‌های لیگ به‌واسطه بازی‌های تیم ملی در جام‌جهانی کلمبیا تعطیل شد و ما برای آنکه روند قبلی‌مان را ادامه دهیم کارسختی داشتیم.»


وی افزود: «گیتی‌پسند 7 ملی‌پوش به تیم ملی فوتسال داد و فشار بازی‌های جام‌جهانی بازیکنان را از نقطه اوج خود دور کرده بود. سعی کردیم به بهترین شکل ممکن ریکاوری را روی ملی‌پوشان خود انجام دهیم تا بچه‌ها به شرایط ایده‌آل خود برگردند. خوشبختانه در 3 هفته اخیر برنده شدیم و تا اینجا تمامی امتیازات لازم را گرفته‌ایم. هرچند در ابتدای راه هستیم و باید برای ادامه راه با جدیت بیشتری بازی کنیم. ما نیاز داریم تا از ‌تجربه‌ ملی‌پوشان‌مان نهایت استفاده را ببریم و در بازی های دشواری که داریم با موفقیت از زمین خارج شویم.»


سرمربی گیتی‌پسند درباره دیدار امروز تیمش با دانشگاه آزاد گفت: «حریف امروز ما پیش از جام‌جهانی نتایج خوبی را در لیگ نگرفت اما با آوردن مربی کاربلد و فوتسال‌شناسی مثل حسین شمس شرایط تیم دانشگاه آزاد عوض شده و آنها در 3 بازی اخیر خود بازی‌های تماشایی انجام دادند. شاگردان حسین شمس موفق شدند تیم خوب تاسیسات دریایی را در خانه‌اش شکست دهند و امروز هم توانایی آن را دارند که ما را در خانه غافلگیر کنند و شکست دهند.»


او ادامه داد: «ما نباید برابر دانشگاه آزاد غفلت کنیم. فیلم بازی‌های این تیم را کاملا آنالیز کردیم و نقاط ضعف و فوت آنها را شناسایی کردیم. می‌دانیم که فاصله بازیکنان حریف امروزمان با بازیکنان ما خیلی کم است و تلاش خواهیم کرد تا با برنامه حساب شده بازی کنیم تا در پایان به نتیجه خوبی برسیم.»


لک درباره جلوگیری از درگیری‌هایی که در لیگ فوتسال باعث ایجاد حواشی زیادی شده است، خاطرنشان کرد: «امسال رقابت‌های لیگ سخت است و تیم‌های مدعی زیاد هستند. هیچ تیمی از پیش برنده نیست و همه تلاش می‌کنند تا برنده شوند. فشار عصبی روی کادرفنی و بازیکنان زیاد است و تماشاگران هم بر شدت آن می‌افزایند. در این میان ما باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببریم و حوصله به خرج بدهیم. حیف است که بخواهیم فضای فوتسال کشور را خراب کنیم.»


او تاکید کرد: «متاسفانه ما خیلی زود موفقیت‌های تیم ملی فوتسال در جام جهانی را فراموش کردیم و چنین موضوعی ناراحت کننده است. باید از فوتسال حمایت شود تا سالن‌های استاندارد فوتسال ایران افزایش پیدا کند چرا که سالن در مسابقه نقش اساسی دارد. خیلی به کیفیت رقابت‌ها کمک می‌کند و ما باید برای رشد فوتسال‌مان در تمامی ابعاد امکانات‌مان را بهبود بخشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب