دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1395 - 13:38
در گفت‌وگو با آنا

عبدولی: تنور پاداش‌ها سرد شد/ بیکارم و نمی‌دانم برای امرار معاش چه کنم/ امیدوارم مسئولان دانشگاه آزاد به خواسته‌ام توجه کنند

فرنگی‌کار تیم ملی گفت: درست نیست با نام ما که برای خدمت به کشور در المپیک با حریفان رقابت کردیم و از جان مایه گذاشتیم استفاده تبلیغاتی شود.
کد خبر : 131067

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پس از بازی‌های المپیک ریو ارگان‌ها و نهادهای مختلفی اعلام کردند پاداش‌هایی را برای مدال‌‌آوران درنظر گرفته‌اند و به آنها پرداخت خواهند کرد اما با گذشت دو ماه از المپیک هنوز مدال‌آوران ریو چشم انتظار عملی شدن وعده‌های داده شده هستند.


سعید عبدولی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی المپیک ریو در واکنش به این موضوع که کدام‌یک از وعده‌های داده شده به او عملی شده به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «خیلی‌ها حرف‌های مختلفی زدند ولی تا امروز فقط فروشگاه زنجیره‌ای رفاه بن 25 میلیونی خرید داد و شرکت مدیران خودرو هم اتومبیل ام‌وی‌ام داد که از شانس بالای من نقص فنی در سیستم خودرو وجود داشت که آن را پس دادم و تا دو روز آینده اتومبیل جدیدی می‌دهند. مابقی که فقط حرف زدند و ما اقدامی ندیدیم.»


او ادامه داد: «البته باید بگویم که جشن وزارت ورزش سرجایش است و فقط زمانش مشخص نیست. احتمالا بعد از ماه صفر برای ما کارهایی صورت بگیرد. در کل باید بگویم که تنور را سرد کردند و دیگر نان نمی‌چسبد. فکر می‌کردم کارهای بیشتری انجام می‌دهند ولی در حد وعده و وعید باقی مانده است. درست نیست با نام ما که برای خدمت به کشور در المپیک با حریفان رقابت کردیم و از جان مایه گذاشتیم استفاده تبلیغاتی شود.»


فرنگی‌کار تیم ملی افزود: «با توجه به اینکه دانشجو بودم از مدیران دانشگاه آزاد تقاضا دارم که شرایط تحصیل مرا بهبود ببخشند. الان قاسم رضایی تا مقاطع پایانی تحصیل خود رایگان درس می‌خواند و درخواستم این است که من هم بتوانم ادامه تحصیل رایگانی در دانشگاه آزاد داشته باشم.»


عبدولی خاطرنشان کرد: «از زمانی که بازی‌های المپیک تمام شده و به ایران بازگشتیم بیکارم و نمی‌دانم از کجا کار بیاورم. قول‌های زیادی به من از سوی مسئولان داده شده اما همچنان بیکارم و نمی‌دانم برای امرار معاش خود چه کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته