دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1394 - 12:51

دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد واحد بهشهر با امام جمعه، شهردار و فرماندار

هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر با امام جمعه ، فرماندار ، شهردار و اعضای شورای شهر بهشهر دیدار کردند.
کد خبر : 13100

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر اسداله مهرآرا رئیس واحد بهشهر به همراه دکتر حسینعلی پاشا معاون آموزشی و دانشجویی و مهندس مجتبی متان معاون اداری مالی و حجت الاسلام حسنجان عبدی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد برای تبریک سال نو به حضور حجت الاسلام جباری امام جمعه شهرستان بهشهر رسیدند.


در این دیدار امام جمعه شهرستان بهشهر با خوش آمدگویی و تبریک سال نو بر ضرورت تلاش در مسیر تعالی دینی، اخلاقی، علمی و فرهنگی دانشگاه تأکید کرد.


مهرآرا نیز در این دیدار مراتب قدردانی خود از حمایت‌ها و راهنمایی‌های دلسوزانه حجت الاسلام جباری اعلام و خواستار ادامه و توسعه و تقویت همکاری بین علمای منطقه با دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر شد.


رئیس واحد بهشهر به منظور تبریک سال نو با فرماندار شهرستان بهشهر نوزاد و شهردار آزموده و اعضای شورای شهر دیدار کرد که در این ملاقات دکتر پاشا معاون آموزشی و دانشجویی و مهندس متان معاون اداری مالی و حجت الاسلام عبدی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد بهشهر وی را همراهی کردند.


در این دیدار مهندس نوزاد فرماندار شهرستان و همچنین آزموده شهردار شهرستان بهشهر به همراه اعضای شواری شهر با خوش‌آمدگویی، تلاش دکتر مهرآرا و معاونان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر را برای پیشرفت دانشگاه، ستود.


برگزاری میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و روز مادر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر


ویژه برنامه‌ای به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با حضور اعضای هیئت علمی و کارکنان و دانشجویان دانشگاه در سالن اجتماعات واحد بهشهر برگزار شد.


دکتر اسداله مهرآرا رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد بهشهر با تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به کارکنان و استادان این واحد دانشگاهی از ولایت مداری، صبر و شکیبایی حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان ویژگی‌هایی بارز آن حضرت یاد کرد و خواستار الگو سازی رفتار آن حضرت در خانواده‌ها شد.


در ادامه طنزی از سوی ابراهیم اکبری هنرمند شهرستان و مراسم مولودی خوانی- دکلمه و شعر در وصف شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن از سوی گروه سرود مدرسه شاهد شهرستان و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر قرائت شد و در پایان به کارکنان خانم واحد بود هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب