دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1395 - 17:01

برگزاری جلسه شورای هماهنگی معاونان سما دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در واحد لنگرود

جلسه شورای هماهنگی معاونان سما دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور دکتر امیرتیموری رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان، دکتر صابری دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان و دکتر فیروزان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود و معاونان سما در سالن جلسات واحد لنگرود برگزار شد.
کد خبر : 130913

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست واحد لنگرود در این جلسه توضیحات کوتاهی در مورد وضعیت واحد، رشته‌های دایر، تعداد دانشجویان و اعضای هیات علمی بیان کرد.


امیرحسین فیروزان هم آماری از ثبت نام دانشجویان جدید و تغییرات آماری نسبت به سال گذشته را اعلام کرد و پتانسیل بالای واحد لنگرود در راستای جذب دانشجوی بیشتر در رشته‌هایی که متقاضی کمتری دارد را در ترم آینده از اولویت‌های کاری دانشگاه برشمرد و از برنامه ریزی برای ایجاد بستر مناسب برای جذب دانشجو و کسب درآمدهای غیرشهریه ای از طریق ایجاد کمیته های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری در سطوح مختلف خبر داد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان هم با گرامیداشت یوم الله 13 آبان نسبت به حضور فعال همه عزیزان دانشگاهی در راهپیمایی این روز تاکید و از (شهید اتابه) از شهدای مدافع حرم یاد کرد.


امیرتیموری پس از دریافت آمار ثبت نام ترم جاری آموزشکده‌های سما استان ، آسیب شناسی موانع پیش آمده در عدم جذب دانشجو در سطح استان را از اولویت های این جلسه برشمرد.


وی تصویب رشته‌های جدید در آموزشکده‌ها را نیز در دستور کار معاونان برای رشد هر چه بیشتر دانشگاه‌ها با حفظ استانداردهای آموزشی و پژوهشی قرار داد و کاهش موانع داخلی و افزایش کیفیت خدمات به دانشجویان را یکی از بهترین راه‌های ممکن برای جذب دانشجو در شرایط کنونی اعلام کرد.


رئیس دانشگاه آزاد استان گیلان یکی از مهمترین اقدامات سال جدید را کنترل دقیق بودجه دانست و درگیری معاونان در تبیین بودجه آموزشکده‌های تحت معاونت خود را از اولویت های کاری آنان برشمرد و نسبت به کنترل و مدیریت هزینه‌های جاری در همه سطوح تاکید کرد.


وی از زحمات و تلاش‌های معاونان و روسای آموزشکده‌ها که در راستای اعتلای فرهنگ و دانش و تحقق اهداف عالی دانشگاه انجام وظیفه می‌کنند، قدردانی کرد.


در پایان این جلسه از زحمات مهندس نورالدین جعفری معاون و رئیس سابق آموزشکده سما لنگرود با اهدای لوح تشکر و برای مهندس امیر زارع آرزوی موفقیت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته