دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1395 - 15:59
مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

شکری: سلطانی‌فر در کسوت استانداری گیلان نتوانست بحران بارندگی گیلان را حل کند

نماینده مردم تالش در مجلس گفت: آقای سلطانی‌فر در قضیه فتنه که آن زمان استاندار گیلان بود به همراه ۱۶ فرماندارش استعفا کردند و از برگزاری انتخابات در زمان مشخص شده ابزار ناتوانی کردند.
کد خبر : 130879

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمود شکری در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان،‌ اظهار کرد: به تشخیص رئیس‌جمهوری برای معرفی وزیر پیشنهادی احترام می‌گذارم اما از باب دخالت برخی عزیزان در جریان فتنه، مسائلی مطرح شد اما باید دانست که دلیل آرامش فعلی نظام جمهوری اسلامی فرمایش امام بود که فرمود «پشتیبانی ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد». اگر امروز استکبار جهانی نمی‌تواند به ایران عزیز آسیبی بزند به دلیل داشتن ولی امری مدیر، مدبر، عالم و هوشمند و پشتیبانی مردم است.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه سخنانش معطوف زمان مدیریت سلطانی‌فر در استان گیلان است، افزود: خدا شاهد است که کلمه‌ای یا جمله‌ای که واقعیت و مستند است به زبان می‌آورم و خدای نکرده علیه ایشان مطلبی به زبان نمی‌آورم. روز قیامت هیچ احدی که اکنون کف می‌زند یا احسنت می‌گوید، حضور نخواهند داشت و بنده به این مسأله واقفم.


وی اظهار کرد: امام عزیز حاضر یعنی مقام معظم رهبری در باب فتنه مباحثی مطرح کردند که شمار این مطالب به ۲۴ مطلب می‌رسد. نمونه این سخنان این است که «فتنه تا زمانی که وجود دارد، باید جانباز و بسیج و همه ملت و مسلمانان باید حساسیت داشته باشند. باید بصیرت داشته باشیم تا دشمنان نتوانند خدشه وارد کنند.» ایشان فتنه را خط قرمز نظام اعلام کردند. براساس آیه شریفه ۲۱۷ سوره بقره فتنه‌گری شدیدتر از قتل است و همه مسلمانان باید به فتنه دشمنان اسلام حساس باشد.


نماینده مردم تالش در مجلس با نقد عملکرد سلطانی‌فر در مسئولیت سابقش در استان گیلان، گفت: در دوره‌ای از تاریخ بحرانی در استان گیلان پیش آمد، ایشان نتوانست بحران را جمع کنند و موجب شد سخنگوی دولت وقت، عذرخواهی کرد چون مسئول وقت به دلیل ناکارآمدی نتوانست چالش‌های بعد از باران‌های سنگین استان گیلان را سامان دهد. در قضیه فتنه نیز ایشان که آن زمان استاندار گیلان بود به همراه ۱۶ فرماندار استعفا کردند و از برگزاری انتخابات در زمان مشخص شده ابزار ناتوانی کردند.


شکری با بیان اینکه از سوابق تحصیلی ایشان سخن می‌گویم، تصمیم با شما، اظهار کرد: امروز روز امتحان است. لیسانس و فوق لیسانس ایشان سیاسی است در حالی که دکترای متخصص ورزش در کشور داریم که هم تجربی و هم علمی بلد است چطور وزارت ورزش و جوانان را اداره کند. انسان تعجب می‌کند که سه وزیر پیشنهادی در مجلس نهم برای پست وزارت ورزش و جوانان با تخصص غیرمرتبط معرفی شدند که رای نیاوردند اما باز همین رویه در مجلس دهم نیز تکرار می‌شود. چه اصراری وجود دارد که این اتفاق مجددا تکرار شود. ایشان سابقه مدیریتی در سازمان تربیت بدنی وقت دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته