دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1395 - 14:58
در واکنش اعضای شورای شهر به گزارش قالیباف مطرح شد؛

دعوت دادستان کل کشور به شورای شهر تهران/ اعضای شورا مخالف کمک به تعاونی‌ها نیستند

در سیصدو‌دومین جلسه علنی شورای شهر تهران اعضای شورا به گزارش شهردار تهران در خصوص واگذاری املاک واکنش نشان دادند.
کد خبر : 130845

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، مجتبی شاکری، عضو شورای شهر تهران در جلسه سیصدو‌دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در واکنش به ارائه گزارش شهردار تهران در مورد واگذاری املاک با بیان اینکه پروژه املاک نجومی در مقابل فیش‌های نجومی طراحی شده است، اضافه کرد: با توضیحاتی که دادستان و شهردار تهران ارائه کردند موضوع واگذاری املاک در حد چند تخلف تنزل یافت و وضعیت دیگری را برای رسیدگی در مقابل ما قرار داد که پیشنهاد می‌شود با دعوت از منتظری، دادستان کل کشور ابعاد مختلف این موضوع شفاف سازی شود.


در ادامه غلامرضا انصاری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید در راستای اجرای حق نظارتی خود به تمام سیستم‌های نظارتی دسترسی داشته باشند اما هنوز این دسترسی ایجاد نشده است اضافه کرد: تعلل ما و هیات رئیسه سبب شده است که در نظارت مشکل داشته باشیم و نظارت ما کم باشد و امیدواریم این مسئله حل و فصل شود.


وی افزود: هیچ یک از اعضای شورا مخالف کمک به تعاونی‌ها نیستند و ارائه حداکثر کمک را وظیفه خود می‌دانند اما ما باید منتظر رسیدگی نهایی قوه قضاییه در این خصوص باشیم.


پس از صحبت‌های انصاری، رضا تقی پور، سخنگوی شورای شهر نیز با بیان اینکه 2 ماه است سایه سنگین این تهمت و افتراها بر فعالیت‌های شورا سایه افکنده است، اضافه کرد: متاسفانه این شایعات و دروغ‌ها با همکاری برخی از اعضای شورا صورت گرفته و خوشحال هستیم که امروز این موضوع با گزارش قالیباف جمع می‌شود و ما به مردم خدمت می‌کنیم.


وی اظهار کرد: وقتی یک پرونده به درخواست یکی از اعضای شورا به دادستانی می‌رود نه تنها ایجاد شبهه می‌کند؛ بلکه خوراک برخی رسانه‌های بیگانه را نیز فراهم می‌کنند.


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه دوستان ما متوجه باشند که حرف‌هایشان برای رسانه‌های بیگانه خوراک ایجاد می‌کند، تصریح کرد: حتی برخی از دوستانمان صدا و سیمای داخلی را نمی‌بینند و حرف‌هایشان را با رسانه‌های بیگانه مطرح می‌کنند و باید به آنها بگویم دو ماه است که هر چه بلد هستیم از جمله در اختیار گذاشتن اطلاعات محرمانه و ... کوتاهی نکرده‌اید و حتی بابت این دو ماه تشویش اذهان عمومی نیز عذرخواهی نکرده‌اید.


وی با بیان اینکه برخی دوستان می‌خواهند مردم صدایشان را از کانال‌های ماهواره‌ای بشنوند، اضافه کرد: به این دوستان پیشنهاد می‌کنم که به دوستانشان بگویند که اطلاعات فیش‌های نجومی را هر چه سریعتر به قوه قضاییه بدهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته