دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1395 - 14:46
در صحن علنی شورای شهر تهران مطرح شد؛

حکیمی‌پور: در جریان نبودن قالیباف از تخفیف‌ها در واگذاری املاک قابل قبول نیست

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران در جریان نبودن قالیباف در مورد تخفیف‌های ارائه شده را قابل قبول ندانست و گفت: دادستان در توضیحات خود عنوان کرده است که فساد سازمان یافته در شهرداری وجود ندارد و ما نیز این موضوع را مدعی نبودیم.
کد خبر : 130841

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، احمد حکیمی پور در سیصدو‌دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در واکنش به توضیحات قالیباف، شهردار تهران در خصوص واگذاری املاک گفت: از دستگاه قضایی بابت پیگیری سریع و جدی خود تشکر می‌کنم.


وی با بیان اینکه اولین وظیفه شورا نظارت بر فعالیت‌های شهرداری تهران است، تصریح کرد: به طور کامل گزارش ارائه شده از سوی قالیباف را قبول ندارم و نکاتی را که مورد ایراد من است را مکتوب اعلام می‌کنم.


وی با بیان اینکه هر فردی نمی‌تواند از بیت المال در قالب تعاونی چند بار ملک بگیرد، گفت: آیا بند "ج" و استعلام خانه دار بودن این افرادی که به آنها ملک واگذار شده رعایت شده است؟


وی با بیان اینکه دادستان در توضیحات خود عنوان کرده است که فساد سازمان یافته در شهرداری وجود ندارد و ما نیز این موضوع را مدعی نبودیم، افزود: تخفیف در حق افراد مستحق و نیازمند روا است و آیا این تخفیف‌ها به افراد نیازمند داده شده است؟


رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران با بیان اینکه درباره میزان و نحوه تخفیف‌ها سوال وجود دارد، گفت: ارائه تخفیف به شخص شهردار داده شده بود و اگر شهردار این اختیارات را به کسی واگذار کرده باید با اجازه شورای شهر این کار را می‌کرد و اینکه شهردار بگوید در جریان ارائه تخفیف‌ها نبودم قابل قبول نیست.


انتهای پیام/

برچسب ها: دستگاه قضا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته