دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1395 - 09:30
هفته چهارم لیگ برتر والیبال

پارسه و پیکان دو حریف تن به تن/ قعرنشین و صدرنشین رودروی هم قرار می‌گیرند

در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبالمهمترین دیدارها بین دو تیم پیکان و پارسه تهران است.
کد خبر : 130810

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز با 6 دیدار پیگیری می شود که مهمترین بازی این دیدار بین دو تیم پیکان و پارسه تهران است که هم اکنون در رده دوم و سوم جدول قرار دارند.


تیم پارسه تهران در هفته سوم رقابت های لیگ برتر مقابل تیم سازمان عمران شهرداری ساری شکست سنگینی را تجربه کرد و از صدرنشینی به سوم جدول نزول پیدا کرد. تیم پیکان هم در بازی قبل مقابل خاتم اردکان به پیروزی رسید و هم اینک در رده دوم جدول قرار داد. امتیاز این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است چرا که در صورت شکست باید جایگاه خود را به حریفان بدهند.


دیگر مسابقات هفته چهارم رقابت های لیگ برتر، دیدار دو تیم سایپا و تیم سازمان عمران شهرداری ساری است که هر دو تیم با وجود 6 امتیاز در رده چهارم و پنجم قرار دارند. این بازی در خانه والیبال تهران ساعت 15:30 برگزار می شود و هر دو تیم برای رسیدن به جایگاه مناسب تلاش می کنند چرا که این دو تیم شرایط یکسانی دارند و تنها اختلافشان در پوئن ها است.


البته تیم سازمان عمران شهرداری ساری برای اولین بار در لیگ برتر شرکت می کند و تا به اینجای کار هم نتایج قابل قبولی کسب کرده است.


از دیگر بازی های این هفته تقابل کاله با بانک سرمایه است. تیم کاله وضعیت خوبی ندارد و تا به حال بردی به دست نیاورده است و هم اکنون در رده یازدهم جدول قرار دارد. این تیم فردا به مصاف تیمی می رود که صدرنشین جدول است و تنها تیم 9 امتیازی رقابت های لیگ استو شرایط هر دو تیم کاملا متفاوت است بانک سرمایه صدرنشین جدول و کاله در انتهای جدول قرار دارد.


تیم صالحین ورامین هم در این هفته راهی اراک می شود تا با نماینده این شهر بازی کند. شهرداری اراک در بازی قبلی مقابل بانک سرمایه در یک جدال نفس گیر مغلوب شد و هم اکنون در رده دهم جدول قرار دارد. شهرداری اراک اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند و در اندیشه این است که فردا با توجه به اینکه میزبان هم هست اولین برد در لیگ برتر والیبال را به دست بیاورد.


تیم شهرداری ارومیه هم در ادامه رقابت های لیگ برتر والیبال بدون تماشاگر راهی اردکان می شود تا با نماینده این شهر تیم خاتم اردکان مبارزه کند. تیم خاتم اردکان و شهرداری ارومیه با 5 و 3 امتیاز در جایگاه های هفتم و هشتم لیگ برتر قرار دارند و شهرداری ارومیه برای صعود یک پله ای باید سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.


آخرین مسابقه این هفته تقابل شهرداری تبریز با تیم هاوش گنبند است، شهرداری تبریز تنها با یک برد جایگاه نهم جدول را تصاحب کرده است و هاوش هم تاکنون بردی به دست نیاورده است.


برنامه کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:


تهران، خانه والیبال، ساعت 15 و 30 دقیقه


سایپا – سازمان عمران شهرداری ساری


تهران، خانه والیبال، ساعت 17 و 30 دقیقه


پارسه – پیکان


آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 17


کاله – بانک سرمایه


اراک، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 17


شهرداری اراک – صالحین ورامین


اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 17


خاتم اردکان – شهرداری ارومیه


تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 17


شهرداری تبریز – هاوش گنبد


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته