دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1395 - 14:04
رئیس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان :

مدارس «زرند» چهارشنبه هم تعطیل شد/ وضعیت مدارس مورد بررسی قرار می‌گیرد

رئیس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مدارس شهرستان زرند فردا (چهارشنبه) تعطیل است، عنوان کرد: رئیس آموزش و پرورش استان کرمان به همراه جمعی از روسای اداره آموزش و پرورش این استان فردا وضعیت و ایمنی مدارس را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.
کد خبر : 130798

امید سلاجقه، رئیس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از تعطیلی مدارس زرند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه خبر داد و گفت: به دلیل برقراری امنیت و احساس آسایش در خانواده‌ها و دانش آموزان امروز و فردا مدارس زرند تعطیل اعلام شده است.


وی افزود: هم‌چنین رئیس آموزش پرورش استان به همراه مدیران اداره آموزش و پرورش سراسر استان کرمان از تمام مدارس شهرستان زرند بازدید خواهد کرد تا نسبت به استحکام و ایمن بودن مدارس اطمینان حاصل کنند.


سلاجقه در ادامه از جابه‌جایی دانش آموزان 2 مدرسه به سایر مدارس خبر داد و گفت: به دلیل وقوع زمین لرزه‌های پی‌در‌پی احتمال می‌رفت 2 مدرسه که از استحکام خوبی برخوردار نیستند دچار آسیب و لطمه به دانش آموزان شود به همین دلیل دانش آموزان این مدارس به سایر مدارس منتقل شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته