دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برنامه مسابقه تیم های دانشگاه آزاد

کار سخت فوتسالی‌ها مقابل حریفان/ مسابقات انفرادی شمشیربازان دانشگاه آزاد

تیم های فوتسال، فوتسال بانوان و شمشیربازی بانوان دانشگاه آزاد در این هفته از رقابت‌های لیگ‌های فوتسال و شمشیربازی به میدان می‌روند.
کد خبر : 130726

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، شاگردان شمس این هفته کار سختی پیش رو دارند چرا که قرار است چهارشنبه (12 آبان ماه) در اصفهان مقابل تیم گیتی پسند به میدان بروند. حریف تیم فوتسال دانشگاه آزاد تاکنون هیچ شکستی در کارنامه خود نداشته است.دانشگاه آزاد در بازی گذشته مقابل حفاری ملی اهواز نتیجه را واگذار کرده و حالا این بار با شرایطی سخت‌تری باید برای پیروزی به میدان برود.


فوتسال بانوان – صنعت نفت آبادان


تیم فوتسال بانوان دانشگاه‌آزاد روزهای خوبی را پشت سر می گذراند. این تیم در 6 هفته متوالی به پیروزی رسیده است و روز جمعه 14 آبان ماه قرار است در تهران میزبان صنعت نفت آبادان باشد. در حال حاضر رقیب اصلی شاگردان مظفر تیم حفاری ملی اهواز است به همین دلیل کسب سه امتیاز این بازی برای تیم دانشگاه آزاد اهمیت بسیار زیادی دارد.


شمشیربازی بانوان


23 تیم برای شرکت در مسابقات انفرادی اپه شمشیربازی اعلام آمادگی کرده‌اند و جدی ترین رقیب تیم دانشگاه آزاد تیم‌های یزد،اردبیل،بانک سرمایه هستند. مسابقات شمشیربازی بانوان در اسحله اپه به صورت انفرادی برگزار می شود و امتیاز آن برای تیم ها محسوب می شود. این رقابت ها چهارشنبه 12 آبان ماه برگزار می شود.


به گزارش آنا، در هفته دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال روز گذشته تیم دانشگاه آزاد به مصاف تیم لوله آ-اس شیراز رفت که با نتیجه 71-74 به پیروزی رسید. تیم دانشگاه آزاد در هفته اول به دلیل عدم حضور دو بازیکن و همچنین آماده نبودن سالن تیم شهرداری گرگان بازی نکرد. در این هفته دو تیم فوتسال بانوان و آقایان و همچنین شمشیربازی دانشگاه آزاد رو در روی حریفان قرار خواهند گرفت.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته