دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1395 - 13:46
در گفت‌وگو با آنا

بهروز عطایی: بانک سرمایه بهترین تیم تاریخ والیبال ایران است/ برخی باشگاه‌ها به لیدر‌ها پول می‌دهند

سرمربی کاله آمل گفت: در این فصل یک نوع همکاری بین تیم کاله و فدراسیون والیبال ایجاد شد و آن هم استفاده از ملی‌پوشان جوان در تیم کاله بود.
کد خبر : 130685

بهروز عطایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی این هفته تیم کاله آمل برابر بانک سرمایه صدرنشین رقابت‌های لیگ والیبال گفت: «در حال حاضر بانک سرمایه قدرتمندترین تیم لیگ والیبال و بلکه بهترین تیم باشگاهی تاریخ والیبال ما است. شاید هر مربی چنین بودجه ای داشت تیم قدرتمندی را راهی مسابقات می‌کرد. ما تیم جوانی داریم و به جوانان خودمان هم اعتماد کامل داریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.»


وی در رابطه با حضور ستاره‌های تیم ملی در بانک سرمایه افزود: «هر تیمی به دنبال کسب بهترین نتیجه است و کسب نتیجه خوب هم با بازیکنان خوب به دست می‌آید. بانک سرماهی از نظر بودجه باشگاه قدرتمندی است و در این فصل هم بازیکنان ملی‌پوش زیادی را جذب کرد. اما حضور بازیکنان خوب در یک تیم دلیل بر نتیجه گرفتن آن تیم نمی‌شود. کادر فنی هم می‌تواند نقش زیادی در یک تیم پرمهره ایفا کند.»


سرمربی کاله در رابطه با استفاده از بازیکنان جوان در این تیم در فصل جدید لیگ برتر والیبال اظهار داشت: «بیشتر بازیکنان ما از تیم ملی جوانان هستند. در واقع در این فصل یک نوع همکاری بین تیم کاله و فدراسیون والیبال ایجاد شد و آن هم استفاده از ملی‌پوشان جوان در تیم کاله بود. این جوانان باید در لیگ به میدان بروند و این به نفع والیبال ما خواهد بود که خوشبختانه تیم کاله در این فصل با همکاری که با فدراسیون داشت این بازیکنان را به خدمت گرفت.»


عطایی در رابطه با درگیری‌های زیادی که در لیگ والیبال میان تیم‌های رخ داده‌است گفت: «مقصر اصلی بوجود آمدن درگیری‌ها در سالن‌های والیبال باشگاه ها هستند. باشگاه‌ها موفقیت را به هر قیمتی می‌خواهند و این اصلا برای والیبال ما خوب نیست. بعضی از تیم‌ها با پول دادن به بعضی از لیدرها سعی می‌کنند جو سالن‌ها را به سمت خودشان ببرند و این مساله باعث درگیری بین تماشاگران تیم‌ها می‌شود.»


وی در رابطه با این مساله که هدف این فصل کاله حضور در پلی‌اف لیگ است گفت: «هدف اول ما در مرحله اول تربیت بازیکنان خوب برای والیبال است و در مرحله دوم به دنبال آن هستیم تا با ارائه بازی‌ها خوب به مرحله پلی‌اف لیگ صعود کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته