دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1395 - 11:29
درگفت‌وگو با آنا

عادل غلامی: بازی دشواری با کاله داریم/ فدراسیون‌با فحاشی‌ها برخورد کند

سرعتی‌زن تیم بانک سرمایه گفت: امیدوارم برخوردهای لازم از سوی کمیته انضباطی صورت گیرد تا حواشی از والیبال دور شود و کیفیت بازی‌های لیگ بهتر شود.
کد خبر : 130631

عادل غلامی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره دیدار امروز تیم بانک سرمایه در خانه کاله مازندران گفت: «با توجه به شرایط جدول، ما روی کاغذ برنده‌ایم و برابر تیمی که 3 شکست داشته مشکلی نداریم. اما در عمل بازی سختی داریم و باید این بازی را جدی بگیریم. نتایج کاله در هفته‌های اخیر می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد و نباید عامل آن شود که ما بازی همیشگی خود را انجام ندهیم.»


او ادامه داد: «ما همه حریفان را جدی می‌گیریم و می‌دانیم تیم ضعیف در لیگ برتر والیبال وجود ندارد. فاصله تیم‌ها در والیبال ایران خیلی کم شده و هیچ تیمی از پیش برنده نیست. تیم کاله مازندران سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد و مربی خوبی را روی نیمکت خود دارد. قطعا تلاش می‌کند تا برابر ما پیروز شود تا جبران ناکامی در 3 هفته اخیر را کرده باشد.»


سرعتی‌زن بانک سرمایه درباره بی‌احترامی‌ها و توهین‌هایی که در سالن‌های والیبال می‌شود، بیان کرد: «اگر کمیته انضباطی برخورد لازم را با متخلفان کند ما شاهد این خواهیم بود که فحاشی‌ها در سالن‌های والیبال کم می‌شود و به مرور از بین می‌رود. ما در بانک سرمایه تمرکز کرده‌ایم تا در تمامی بازی‌ها پیروز شویم اما مسلما وقتی بی‌احترامی و توهین‌ها زیاد شود روی روند بازی تاثیر می‌گذارد. امیدوارم برخوردهای لازم از سوی کمیته انضباطی صورت گیرد تا حواشی از والیبال دور شود و کیفیت بازی‌های لیگ بهتر شود.»


او درباره جذب ملی‌پوشان و حضور بهترین‌های والیبال در تیم بانک سرمایه گفت: «والیبال ایران خیلی غنی است و بازیکنان زیادی دارد که پتانسیل‌های بالایی دارند. این طور نیست که بهترین‌ها در تیم ما باشند و به نظرمن تیم‌های زیادی هستند که از بازیکنان خوبی بهره می‌برند. کارخانه سرمربی ما بنا به تشخیص خود تیمش را جمع کرده یارگیری‌هایی انجام داده که در پایان فصل به نتیجه موردنظرش برسد. فشار رقابت‌های لیگ بالاست و در هفته‌هایی مثل این هفته ما دو بازی داریم و تیم نمی‌تواند از چند بازیکن دائما در طول بازی استفاده کند. همه بازیکنان باید کمک کنند تا بتوانیم به هدف‌مان برسیم.»


غلامی درباره پیش‌بینی خود از نتیجه دیدار امروز با کاله مازندران نیز بیان داشت: «ما در هر بازی برای کسب پیروزی و به دست آوردن 3 امتیاز بازی می‌کنیم. قصد داریم که در رده اول باقی بمانیم و تلاش‌مان این است که در همان هفته‌های اول فاصله‌مان را از تیم‌های دیگر بیشتر کنیم تا با حاشیه امنیت مسابقات را ادامه دهیم. به‌طور حتم نمی‌شود نتیجه بازی را از پیش مشخص کرد و باید در جریان مسابقه تلاش کنیم تا برنده شویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته