دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افشین پیروانی: کمپ در شأن تیم ملی نیست/ همه باید از تیم ملی حمایت کنند

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: زمین کمپ تیم ملی در شان تیم ملی نیست و امروز از روی ناچاری تمرینمان را در این مکان برگزار کردیم.
کد خبر : 130563

به گزارش گروه ورزشی آنا، افشین پیروانی پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر در کمپ تیم های ملی گفت: از امروز تمرینات تیم ملی آغاز شده است و بازیکنانی که در جام حذفی هستند و لژیونرها در این تمرین حضور ندارند. ما برای بازی فوق العاده سخت با سوریه در مالزی آماده می شویم. ما روز جمعه بازی تدارکاتی را با گینه داریم تا برای بازی فوق العاده سخت با سوریه آماده شویم.


وی افزود: من به این خاطر می گویم بازی با سوریه سخت است زیرا همه فکر می کنند کار ما برای صعود تمام شده است. در جام جهانی ۱۹۹۸ هم این اتفاقات افتاد. ما باید خیلی خوب باشیم و تدارک خوبی ببینیم تا نتیجه بگیریم.


مدیر تیم ملی فوتبال در خصوص بازی تدارکاتی با گینه اضافه کرد: ما محدودیت زمانی داشتیم. قرار بود بازی های تدارکاتی دیگری انجام شود که بنا به دلایلی آنها لغو شد. البته این بازی به ما خیلی می تواند کمک کند. امیدوارم اتفاقات خوب برای فوتبال ما بیفتد تا در بازی های دوستانی و اصلی در راه جام جهانی موفق شویم.


وی درباره جنجالهایی که پیش از بازی با سوریه اتفاق افتاد گفت: همه باید تلاش کنیم تا صحبت های مثبت انجام دهیم و اگر نقدی هست سازنده باشد. نباید روبروی تیم ملی ایستاد و همه باید در کنار هم بایستیم تا فوتبال ما نتایجی رقم بزند و نتایجی به دست آورد. در حال حاضر در مقطعی هستیم که همه باید کمک کنیم تا تیم ملی نتیجه بگیرد.


پیروانی در پایان گفت: طارمی در بوشهر به سر می برد و بلیت هواپیما برای سفر به تهران امروز نبود و او امشب به تهران سفر می کند. البته کمی ما دغدغه مصدومان را داریم که بازیکنان جایگزین خوبی داریم.


وی در خصوص زمین تمرین گفت: زمین کمپ در شان تیم ملی نیست و عکاسان و فیلمبرداران بیایند و از زمین فیلمبرداری کنند. این زمین احتیاج به ترمیم دارد و هر کس می تواند باید بیاید کمک کند تا امکانات فراهم شود.


وی تصریح کرد: امروز از روی ناچاری در کمپ تمرینمان را برگزار کردیم و از فردا به زمین پژوهشگاه نفت و زمین شماره یک ورزشگاه آزادی می رویم. همچنین شرایطی فراهم شده تا از فردا اردویمان را در هتل آزادی برگزار کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته