دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1394 - 09:48
با محوریت کمیته علمی و مشارکت واحد گرمسار

همایش بین‌المللی گردشگری نوین و توسعه اقتصادی برگزار می‌شود/ پذیرش 120 مقاله

مدیر گروه جغرافیای واحد گرمسار و دبیر همایش بین المللی گردشگری نوین و توسعه اقتصادی گفت: این همایش با محوریت کمیته علمی و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار 16 و 17 اردیبهشت 1394 در تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر : 13054

دکتر حیدر لطفی در این خصوص به خبرنگار آنا، گفت: 300 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که 70 مقاله به صورت سخنرانی و 50 مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده که در تاریخ های 16 و 17 اردیبهشت 94 در محل سالن همایش هتل بین المللی همای تهران ارائه خواهد شد.


مدیر گروه جغرافیای واحد گرمسار و دبیر این همایش افزود: این همایش با محورهای؛ مدیریت جهادی، راهبرد ملی و توسعه گردشگری، گردشگری علمی و توسعه اقتصادی، گردشگری علمی و نگرش‌های نو در گردشگری، گردشگری فرهنگی و مذهبی در ایران، گردشگری درمانی و سلامت در ایران، گردشگری آموزشی و پژوهشی در ایران، هتلداری، گردشگری و توسعه اقتصادی، هتلداری نوین، آموزش هتلداری، توسعه اقتصادی، قابلیت‌های گردشگری در ایران و توسعه اقتصادی، زیرساخت‌های گردشگری در ایران و توسعه گردشگری، گردشگری اسلامی، ایرانی و مشترکات بین‌المللی، کیش، قطب گردشگری و تجارت در خلیج فارس، کیش، مدل علمی و توسعه گردشگری، کیش و گردشگری ورزشی، کیش، ارتباطات بین‌المللی و توسعه گردشگری، کیش، بهشت خانواده‌ها و گردشگری جنگ و دفاع، حفظ هویت ملی و دینی برگزار می شود.


وی افزود: مقالات ارسالی به همایش، پس از تایید کمیته داوران و اعمال اصلاحات لازم در مجموعه مقالات همایش و مقالات برگزیده در ویژه نامه مجله علمی – پژوهشی نگرشهای نو در جغرافیای انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار چاپ و منتشر خواهد شد.


دکتر لطفی با اشاره به برنامه های جنبی همایش گفت: برگزاری کرسی‌های نظریه پردازی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی و برگزاری تورهای گردشگری از برنامه های جنبی همایش به شمار می رود.


وی افزود این همایش با مشارکت جمعی از دانشگاه ها، سازمانها و نهادهای کشور برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته