دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آبان 1395 - 16:15
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران تاکید کرد؛

شناسایی و برخورد با کانون‌های بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در مورد مشکل بوی نامطبوع در منطقه فرودگاه امام(ره)، گفت: پیگیری‌های فنی، حقوقی و قضایی در این زمینه در حال انجام است.
کد خبر : 130531

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست، ناصر مهردادی با اشاره به شناسایی ۱۶ واحد اعم از تصفیه خانه، دفن و پردازش، کشت و صنعت، لبنیات، کشتارگاه‌ها و دامداری‌ها، همچنین سوزاندن پسماندهای ویژه و پسماندهای کشاورزی، به عنوان مسببین این بوی نامطبوع، گفت: برای مقابله با این وضعیت از تیرماه ۹۴ ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان‌های ری و اسلامشهر اقدام به تذکر و برخورد با تخلفات کرده‌اند.


وی با تاکید بر ضرورت مقابله با این وضعیت گفت: علاوه بر اقدامات اداره کل حفاظت محیط زیست تهران در این زمینه، موضوع در سطح عالی و با ارائه گزارش به معاون اجرایی رئیس جمهور برای پاسخگویی دستگاه‌های ذی ربط مطرح و پیگیری می‌شود.


مهردادی ادامه داد: ۵۲ درصد منشاء این بوی نامطبوع به شهرستان اسلامشهر و ۴۸ درصد به شهرستان ری مربوط می‌شود.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران افزود: سیستم تصفیه فاضلاب فرودگاه نیز به لحاظ فنی مشکل دارد و نیز ساماندهی پنج تا شش تُن زباله فرودگاه نیز باید پیگیری شود.


وی تاکید کرد: بازرسی‌های روزانه و شبانه و پیگیری‌های فنی، حقوقی و قضائی موضوع تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت و با متخلفان از هر صنفی براساس قانون برخورد می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: ناصر مهردادی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب