دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قربان‌محمدپور در گفت‌وگو با آنا خبر داد

آیشواریا در کنار دو سوپراستار ایرانی در «سلام بمبئی 2» بازی می‌کند

قربان محمدپور که فیلم «سلام بمبئی» را آماده نمایش دارد، از پیش‌تولید «سلام بمبئی 2» در فصل زمستان و با حضور آیشواریا رای، بازیگر مشهور هندی و همچنین ساخت قصه مورد علاقه‌اش پس از این فیلم خبر داد.
کد خبر : 130530

قربان محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا با اعلام تصمیم برای ساختن «سلام بمبئی 2» گفت: «تصمیم گرفته‌ام «سلام بمبئی 2» را با حضور آیشواریا رای و چند سوپراستار ایرانی جلوی دوربین ببرم. طبق برنامه‌ریزی‌ ماه آینده درخواست پروانه ساخت خواهم داد و پیش‌تولید را در فصل زمستان آغاز خواهم کرد و در سال جدید پروژه را کلید خواهم زد.»



آیشواریا رای سر از فیلمی ایرانی درمی‌آورد


محمدپور در مورد بازیگران «سلام بمبئی 2» و حال و هوای فیلم هم گفت: «فیلمنامه را برای آیشواریا رای، بازیگر سرشناس هندوستان فرستاده‌ام و او یکی از بازیگران اصلی فیلمم خواهد بود. دو سوپراستار هم از سینمای ایران برای این فیلم در نظر گرفته‌ام که هنوز حضورشان قطعی نشده است. «سلام بمبئی2» هیچ ارتباطی به «سلام بمبئی» ندارد و بازیگران هم متفاوت هستند. فیلم در هندوستان می‌گذرد و داستانی کاملا مجزا دارد.»


بالیوود هر فیلمسازی را ترغیب می‌کند


محمدپور که پس از کش‌ و قوس‌های فراوان، خودش را برای اکران «سلام بمبئی» در فصل آذر آماده می‌کند درمورد تولید محصول مشترک با سینمای هندوستان گفت: «تولید فیلم در بالیوود و اکران در چندهزار سینما در هندوستان، کشورهای عربی و حتی کشورهای اروپایی، فیلمساز را ترغیب می‌کند. فکر می‌کنم سینمای ایران به چنین همکاری‌هایی نیاز دارد و به لحاظ اقتصادی چنین تجربه‌هایی را پشت سر بگذارد.»


بیلبوردهای میلیاردی


قربان محمدپور همچنین در مورد تصمیماتی که برای هرچه بهتر دیده شدن «سلام بمبئی» و فروش بیشتر در سینماهای ایران گرفته شده گفت: «تصمیم گرفتیم تمرکزمان را روی فضای مجازی بگذاریم و از این طریق تبلیغ کنیم، چراکه هزینه تبلیغات بسیار بالاست و برای گرفتن 10 بیلبورد شهری باید هزینه‌ای میلیاردی پرداخت کنیم. هرچند نیاز داریم در سطح شهر هم تبلیغاتی داشته باشیم. از طرفی رسانه ملی هم به فیلم‌ها تعدادی حق پخش تیزر رایگان می‌دهد که هنوز برای گرفتن حق پخش تیزر قدام نکرده‌ایم و با نزدیک‌تر شدن به تاریخ اکران، تمام این کارها را انجام خواهیم داد.»



«دختر خیابان»...


قربان محمدپور که فیلمنامه دیگری با نام «دختر خیابان» را نیز به تازگی ثبت کرده است، در این مورد هم گفت: «این فیلمنامه هنوز کامل هم نشده و فعلا یک سیناپس است. «دختر خیابان» از آن کارهایی است که علاقه شخصی زیادی به آن دارم و بعد از تمام شدن «سلام بمبئی 2» برای ساخت آن اقدام خواهم کرد. این قصه تبدیل به فیلمی جذاب خواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته