دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آبان 1395 - 15:51

بازدید معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما از دبستان پسرانه سما دو پاسداران

معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما با حضور در دبستان پسرانه سما دو پاسداران از بخش‌هایی مانند باشگاه ورزشی، حیاط مدرسه، نمازخانه و کلاس‌ها بازدید کرد.
کد خبر : 130504

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید احمد زرهانی در گفت‌وگو با مدیریت مجتمع و مدیریت مدرسه و معلمان دبستان پسرانه سما دو پاسداران درباره نحوه یادگیری دانش آموزان سوالاتی را از دبیر ریاضی پرسید که ملاحسینی دبیر ریاضی مدرسه یادگیری دانش آموزان را بسیار خوب توصیف کرد.


وی با توجه به اهمیت همکاری اولیای دانش آموزان در حل مشکلات و مسائل مدرسه با طرح این سوال که میزان مشارکت اولیا با مدرسه چگونه است، نظر مسئولان و معلمان مدرسه را جویا شد که مسئولان مدرسه نیز با تصدیق نظر وی، همکاری اولیا با مدرسه را بسیار نزدیک بیان کردند.


رئیس سازمان سما با توجه به نقش و اهمیت مشاوره در مدرسه اظهار کرد: «توجه به رشد و تعالی روحی و جسمی دانش‌آموزان از رسالت‌های مدرسه به شمار می‌رود و واحد مشاوره نیز باید با رصد دقیق این امور، توجه ویژه و خاص به دانش‌آموزانی که فرزندان طلاق هستند، داشته باشد، تا بتواند خلأهای روحی و روانی آنان را پر کند.»


واحد پرورشی از دیگر واحدهای مورد بازدید رئیس سازمان سما بود که عملکرد این واحد نیز رضایت وی را به همراه داشت.


از نکات قابل توجه این بازدید می‌توان از حضور زرهانی در کلاس پیش دبستانی و نشستن وی در کنار نونهالان و گفت‌وگوی پدرانه با آنان نام برد.


زرهانی با ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجام شده و بیان توصیه‌های لازم این واحد آموزشی را ترک کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب