دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آبان 1395 - 14:38

راه‌اندازی نمایشگاه نقاشیخط و خوشنویسی استاد واحد بندرگز

نمایشگاه آثار استاد علی حسن‌پور رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان و مدرس واحد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز راه‌اندازی شد .
کد خبر : 130474

معاون دانشجویی فرهنگی واحد بندرگز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: «همزمان با ماه صفر و به همت کانون ادب و هنر نمایشگاه آثار نقاشیخط و خوشنویسی علی حسن‌پور مدرس خوشنویسی واحد و منتخب بیست و یکمین جشنواره کشوری هنر وادبیات دینی با حضور مسئولان دانشگاه در واحد بندرگز راه‌اندازی شد.»


دکتر حسین دایی‌زاده افزود: «بیش از 40 اثر ارزشمند از استاد خوش ذوق واحد بندرگز در این نمایشگاه که به مدت یک هفته در واحد برپاست در معرض دید دانشگاهیان قرار گرفته است.»


وی افزود: «علی حسن‌پور متولد سال 1354 بوده و 25 سال است که به صورت حرفه‌ای به خوشنویسی و نقاشیخط می‌پردازد. سال 1378 دوره ممتاز را به اتمام رسانده و سال 1390 موفق به دریافت درجه فوق ممتاز شده است.»


به گزارش آنا، حسن‌پور فارغ‌التحصیل رشته گرافیک، مدرس انجمن خوشنویسان ایران و مسئول انجمن خوشنویسان شعبه بندرگز است، او از سال 75 در همه نمایشگاه‌های گروهی انجمن خوشنویسان گرگان شرکت داشته و سایر نمایشگاه‌های گروهی او در عشق آباد ترکمنستان، فرهنگسرای بهمن و نگارخانه ساقی در تهران برگزار شده است.


این استاد واحد بندرگز علاوه بر این فعالیت‌ها چندین نمایشگاه انفرادی با عنوان‌های سیاه مشق و آرام جان (بندرگز)، مشق عشق (فرهنگسرای اشراق تهران)، نقش خیال (نگارخانه هفت خوان یزد)، لحظه دیدار ( نگارخانه کاپری گرگان ) و واحدهای بندرگز و واحد فیروزکوه برگزار کرده است.


نمایشگاه آثار خوشنویسی و نقاشیخط وی تا 16 آبان در واحد بندرگز برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان هفته از ساعت 9 تا 17 از آن بازدید کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته