دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کتاب توانمندسازی منابع انسانی در نظام ارزشی اسلام، رتبه اول یازدهمین جشنواره پاسداران اهل قلم

کتاب «توانمندسازی منابع انسانی در نظام ارزشی اسلام» از آثار گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان رتبه اول بخش تألیف یازدهمین دوره کتاب سال پاسداران اهل قلم انتخاب شد.
کد خبر : 130407

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، جشنواره کتاب سال پاسداران اهل قلم از سوی معاونت فرهنگی سپاه و با همکاری موسسه پاسداران اهل قلم در دو بخش تألیف و ترجمه برگزار می‌‌شود و در آن آثار در محورهای ادبیات انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت شامل داستان و رمان، تاریخ تحلیلی و شفاهی، زندگی‌نامه شهدا، شعر و خاطره، فرهنگ دفاعی شامل جنگ نرم، امنیتی نظامی، تبلیغات دفاعی، سیاسی، پزشکی و پیراپزشکی، فنی و مهندسی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی و اعتقادی ارزیابی می‌شوند.


کتاب «توانمندسازی منابع انسانی در نظام ارزشی اسلام» از سوی دکتر امیرحمزه مهرابی و با هدف طراحی و اعتبارسنجی مدل توانمندسازی منابع انسانی از نظر اسلام در گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تألیف شده است و با مشارکت انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در پاییز ۱۳۹۳ منتشر شده است.


این کتاب توانست در یازدهمین دوره کتاب سال پاسداران اهل قلم رتبه اول بخش تالیف را کسب کند.


این کتاب به عنوان منبع دوره‌های آموزشی و کارگاه توانمندسازی مدیران‌ و استادان دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شده است و تاکنون چندین کارگاه آموزشی از سوی مؤلف کتاب برگزار شده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب