دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آبان 1395 - 12:03

بررسی عملکرد و جایگاه آموزشگاه‌های آزاد سینمایی در مدرسه ملی سینما

شانزدهمین نشست از سلسله نشست‌های پژوهشی مدرسه ملی سینمای ایران با عنوان «آموزشگاه‌های آزاد سینمایی: عملکرد و جایگاه»، با رویکرد آسیب‌شناسی آموزش‌های سینمایی در کشور این بار به موضوع جایگاه آموزشگاه‌های آزاد در نظام آموزشی سینما و نقش آن‌ها در پرورش سینماگران آینده ایران می‌پردازد.
کد خبر : 130377

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا شانزدهمین نشست از سلسله نشست‌های پژوهشی مدرسه ملی سینمای ایران با عنوان «آموزشگاه‌های آزاد سینمایی: عملکرد و جایگاه»، با رویکرد آسیب‌شناسی آموزش‌های سینمایی در کشور این بار به موضوع جایگاه آموزشگاه‌های آزاد در نظام آموزشی سینما و نقش آن‌ها در پرورش سینماگران آینده ایران می‌پردازد.


در ابتدای این جلسه حامد چینی‌فروش گزارشی از پژوهش خود را ارائه می‌کند و در ادامه دکتر حمیدرضا افشار (مدرس دانشگاه) و محمدمهدی تدین موغاری (نایب رییس انجمن مدیران آموزشگاه‌های سینمایی و مدیرآموزشگاه آزاد سینمایی دارالفنون) در مورد موضوع نشست به سخنرانی خواهند پرداخت.


این نشست که اجرای آن را امیرشهاب رضویان (فیلم‌ساز و پژوهشگر) برعهده دارد، روز سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در محل مدرسه ملی سینمای ایران واقع در سه‌راه اقدسیه، خیابان موحد دانش، کوچه نیلوفر، پلاک ۳ برگزار می‌گردد و ورود به آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.


انتهای پیام/

برچسب ها: مدرسه ملی سینما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته