دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1394 - 17:05
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد استان هرمزگان تاکید کرد

گسترش حرکت‌های رو به رشد فرهنگی در تمام حوزه‌ها

با حضور معاونان هماهنگی استان‌های کرمان و هرمزگان، معاونان فرهنگی و مدیران روابط عمومی استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان جلسه هماهنگی در راستای برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی در بندرعباس برگزار شد.
کد خبر : 13037

به گزارش خبرنگار آنا، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به نقش نشریات دانشجویی در شکل گیری مفاهیم فرهنگی گفت: یکی از اساسی ترین حرکت های بنیادین در عرصه فرهنگی و اجتماعی، نشریات دانشجویی هستند که می توانند نقش مهم و بسزایی در عرصه فرهنگی و شکل گیری حرکت های منسجم فرهنگی دارد .


دکتر محسن دهقانی افزود: شناسایی استعدادهای برتر، ایجاد بستر تعامل و هم افزایی، کشف و معرفی دستاوردهای نوشتاری در عرصه های علمی، سیاسی، فرهنگی و... از اهداف مهم این جشنواره محسوب می شود که لازم است با ایجاد رقابت سالم در میان اقشار دانشجو ، حرکت های رو به رشد فرهنگی را در تمام حوزه ها بسط و گسترش داد.








آقاجانی با تاکید بر استمرار جشنواره های دانشجویی در حوزه فرهنگی و هنری گفت: جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویی یکی از مهمترین دغدغه های معاونت محترم فرهنگی دانشگاه است که از جمله جشنواره نشریات دانشجویی نیز در این میان نقش مهم و بسزایی دارد

وی نگرش رییس و معاون فرهنگی دانشگاه آزاد را فرهنگی محور عنوان کرد و افزود: تاکید بر فعالیت های فرهنگی تشکل ها، نشریات و سایر امور فرهنگی از خواسته های مسئولان این دانشگاه است و این مهم باید در پر رنگ شدن فعالیت های فرهنگی محقق شود.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان نیز با اشاره به رسالت مهم و قابل تامل نشریات دانشجویی تاکید کرد: رشد و توسعه این نشریات می تواند زمینه تبادل افکار و تضارب آرا را به خوبی فراهم سازد و بستر لازم را برای رشد و بالندگی فرهنگی در دانشگاه ها فراهم سازد.


دکتر محمود آقاجانی با تاکید بر استمرار جشنواره های دانشجویی در حوزه فرهنگی و هنری گفت: جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویی یکی از مهمترین دغدغه های معاونت محترم فرهنگی دانشگاه است که از جمله جشنواره نشریات دانشجویی نیز در این میان نقش مهم و بسزایی دارد .


این مسئول کشف راهکارهای جدید فرهنگی، توسعه نشریات دانشجویی با مشارکت بیشتر دانشجویان و کیفیت بخشیدن به این نشریات را از کارهای مهم و زیر بنایی در این عرصه خواند و افزود: همدلی، همکاری و همزبانی در امور فرهنگی می تواند نقش این مهم را در دانشگاه برجسته تر و بستر لازم را برای گسترش و توسعه فعالیت های فرهنگی در جامعه فراهم سازد.


وی یادآوری کرد: این جشنواره ابتدا به صورت میان استانی و سپس برگزیدگان در جشنواره اصفهان شرکت خواهند کرد و بعد از داوری و انجام مراحل بعدی، جشنواره نهایی در تهران برگزار خواهد شد.


این جلسه با سخنان معاونان و مدیران فرهنگی و روابط عمومی سه استان ادامه یافت و در پایان با هم اندیشی در این مهم مقرر شد تا این جشنواره در 5 و 6 اردی‌بهشت سال جاری در واحد بندرعباس برگزار شود و به نشریه برگزیده میان استانی و برگزیدگان برتر هر استان تندیس یادبود و جوایز ارزنده ای و حکم شرکت در کارگاه آموزشی اهدا شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: محسن دهقانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته