دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آبان 1395 - 10:58

نماینده پاکدشت: مجلس به هر سه گزینه روحانی رأی اعتماد می‌دهد

نماینده پاکدشت درباره نظر نمایندگان مجلس نسبت به گزینه های پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی سه وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان گفت: فکر می کنم مجلس آمادگی دارد که به هر سه گزینه روحانی رأی اعتماد بدهد.
کد خبر : 130352

محمد قمی نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: لازم بود که روحانی تغییراتی در کابینه انجام دهد بهرحال هرچند که این اقدام را انجام داد ولی با تأخیر بود.


وی ادامه داد: با توجه به مدت کمی که از عمر دولت باقی مانده است همه مردم و نمایندگان به مصالح کشور می‌اندیشند و به خاطر توجه و حفظ همین مصالح ملی است که نمایندگان به گزینه‌های روحانی رأی خواهند داد.


این نماینده مجلس با بیان اینکه روحانی به خوبی در معرفی وزرای جدید سرعت عمل به خرج داد، اضافه کرد: در وزرات ورزش تعداد زیادی از ورزشکاران و ورزش دوستان ناراحت بودند و از این رو لازم به اعمال تغییرات بود. همچنین در وزارت ارشاد هم مشکلاتی وجود داشت اما مشکلات وزارت آموزش و پرورش هرچند که مقصر اصلی وزیر نیست اما معلمان نسبت به مدیریت آموزش و پرورش اعتراض داشتند. بهرحال امیدواریم که این وزرای جدید بتوانند مشکلات را حل کنند.


به گزارش آنا، رئیس جمهوری یکشنبه هفته گذشته در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، سیدرضا صالحی امیری و مسعود سلطانی‌فر را به ترتیب به عنوان نامزدهای پیشنهادی برای تصدی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان معرفی کرد.


سه وزیر پیشنهادی فردا سه‌شنبه 11 آبان ماه برای کسب رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی می روند. گفته می‌شود روحانی نیز در صحن علنی مجلس حاضر خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته