دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال: ادعای مدیر برنامه‌های رضایی بی‌اساس است/ کاوه تا نیم‌فصل مهمان استقلال

دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: کاوه رضایی در صورتی که پیشنهاد خارجی داشته باشد در نیم‌فصل با پرداخت مبلغی می‌تواند از جمع ما جدا شود.
کد خبر : 130346

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، حالا که استقلال روند رو به رشدی را پیدا کرده و در جدول رده‌بندی لیگ برتر به مدعیان صدرجدول نزدیک شده است خبری شوک‌آور به این تیم وارد شد. کاوه رضایی مهاجم مورد علاقه علیرضا منصوریان که به رغم از دست دادن فرصت‌های مناسب گلزنی همچنان مهاجم هدف آبی‌پوشان است پس از آنکه از سوی کارلوس کی‌روش بار دیگر به تیم ملی دعوت نشده قصد دارد که از استقلال جدا شود و طبق گفته‌های مدیر برنامه‌هایش امروز آخرین بازی خود را برای استقلال مقابل مس کرمان انجام می‌دهد.


باشگاه «تیانجین» که پیش از این مرتضی پورعلی‌گنجی در آن بازی بازی کرده بود حالا با هدایت فابیو کاناوارو قصد دارد تا بار دیگر یکی از بازیکنان فوتبال ایران را به‌خدمت بگیرد. آنچه از صحبت‌های مدیر برنامه‌های کاوه رضایی برمی‌آید او بندی در قراردادش با استقلال دارد که می‌تواند هر زمانی که دلش خواست با پرداخت 250 هزار دلار قرارداد خود را فسخ کند و به تیمی غیر ایرانی برود.


در همین رابطه پندار توفیقی دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال ضمن رد ادعای مدیربرنامه کاوه رضایی در مورد اینکه این مهاجم آبی‌پوشان می‌تواند در میانه فصل قراردادش را فسخ کند، به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «کاوه رضایی با ما قرارداد یک‌ساله‌ای دارد و در صورتی که پیشنهاد خارجی داشته باشد در نیم‌فصل با پرداخت مبلغی می‌تواند از جمع ما جدا شود.»


او در مورد اینکه پس چرا مدیر برنامه کاوه رضایی چنینی ادعایی کرده است، عنوان کرد: «ادعا را همه می‌توانند داشته باشند. و این ادعا هم بی اساس است. باشگاه استقلال کاملا با برنامه با بازیکنان خود قرارداد بسته و در مواقع لازم پاسخگوی همه خواهد بود. کاوه رضایی تا نیم‌فصل باید بماند و ‌آن وقت می‌تواند از استقلال برود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته