دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1395 - 16:45
مدیرکل فرهنگی، هنری وزارت آموزش وپرورش:

زنگ روز دانش آموز «چهارشنبه» نواخته می‌شود

مدیرکل فرهنگی، هنری ، اردوها و فضا های پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال راهپیمایی یوم الله 13 آبان مصادف شده با پنج‌شنبه و تعطیلی مدارس به همین دلیل زنگ روز دانش آموز و استکبار ستیزی چهارشنبه ۱۲ آبان در همه مدارس کشور ساعت ۱۰ صبح نواخته می‌شود.
کد خبر : 130229

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مهدی علی اکبر‌زاده اظهار کرد: کمیته دانش آموزی یوم الله ۱۳ آبان در اداره کل فرهنگی، هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده است که این کمیته شامل ۴ تشکل سازمان بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، سازمان دانش آموزی و سازمان جوانان هلال احمر است.


وی خاطرنشان کرد: کمیته دانش آموزی بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تقسیم بندی، شرح وظایف تشکل‌ها را بر اساس توافق‌های انجام شده تعیین کرده است.


مدیرکل فرهنگی، هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه ریزی دقیق و منسجمی امسال مانند سال‌های گذشته برای یوم الله ۱۳ آبان انجام شده است و مشارکت چشمگیر تشکل‌ها را شاهد خواهیم بود.


وی یادآور شد: با توجه به اینکه ۱۳ آبان مصادف شده با پنج‌شنبه و تعطیلی مدارس زنگ روز دانش آموز و استکبار ستیزی چهارشنبه ۱۲ آبان در همه مدارس کشور ساعت ۱۰ صبح نواخته می‌شود.


علی اکبر‌زاده گفت: اما روز پنج شنبه ۱۳ آبان که قرار است تجمع و راهپیمایی انجام شود که هماهنگی آن توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شده است با این هماهنگی دانش آموزان در این راهپیمایی باشکوه شرکت خواهند کرد.


وی تصریح کرد: اجباری برای دانش آموزان نیست اما همه دانش آموزان علاقه شدیدی برای حضور در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله ۱۳ آبان دارند و همواره این موضوع در تاریخ ثبت شده است و با توجه به اینکه تشکل‌ها را خود دانش آموزان اداره می‌کنند مانند هر سال با علاقه و اشتیاق با توجه به اینکه روز۱۳ آبان متعلق به آن‌ها است در این برنامه قطعاٌ حضور پیدا می‌کنند.


مدیرکل فرهنگی، هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی وزارت آموزش و پرورش افزود: با توجه به امسال استکبار ستیزی رنگ و بوی دیگری دارد زیرا ما شاهد حضور مستکبران و مزدوران آن‌ها درخاک کشور‌های لبنان، سوریه، یمن، فلسطین، بحرین هستیم که همواره مورد هجوم و ظلم و جور استکبار هستند همه دانش آموزان و به خصوص اعضای تشکل‌های دانش آموزی به خوبی برنامه ریزی کرده‌اند تا در این راهپیمایی حضور یابند.


وی خاطرنشان کرد: همه هماهنگی‌ها برای ایجاد اتحاد و همدلی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ابعاد مختلف راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان صورت گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته