دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سردار محرابی: وابستگان نظامی ایران نقش مؤثری در کاهش تهدیدات ایفا می‌کنند

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی ایران در توسعه دیپلماسی نظامی نقشی مهم و اثرگذار بر عهده دارند.
کد خبر : 130218

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از تسنیم، سردار غلامرضا محرابی از فرماندهان پیشکسوت دوران دفاع مقدس در جمع وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی ایران اسلامی در توسعه دیپلماسی نظامی، ارتقای بازدارندگی و کاهش تهدیدات منطقه‌ای نقشی مهم و اثرگذار بر عهده دارند.


وی با اشاره به اهمیت راهبردی مأموریت‌های دفاتر وابستگی نظامی و نمایندگی‌های دفاعی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف جهان، افزود: با توجه به افزایش قدرت دفاعی کشورمان امروز بحمدالله دیپلماسی نظامی ایران اسلامی در کنار دیپلماسی سیاسی موفقیت‌های ارزشمندی به دست آورده و در جایگاه ممتازی قرار دارد.


سردار محرابی با تأکید بر تدابیر نورانی و توصیه‌های فرماندهی معظم کل قوا به وابستگان نظامی جمهوری اسلامی ایران از جمله داشتن تحرک کاری و اخلاق و منش اسلامی، تصریح کرد: این توصیه‌های ارزشمند باید سرلوحه کلیه مأموریت‌های محوله به وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته