دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1395 - 14:20

مناظرات امام رضا(ع) در کتاب «نسیم رضوان» بررسی می‌شود

مقالات برگزیده دومین همایش گفت و گو و مناظرات رضوی در کتابی با عنوان«نسیم رضوان» در اردبیل منتشر شد و در اختیار پژوهشگران حوزه فرهنگ رضوی قرار گرفت.
کد خبر : 130146

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، در آیین اختتامیه همایش ملی گفت و گو و مناظرات رضوی که با حضور حضرت آیت عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، سید جواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و دیگر مقامات استانی در شهر اردبیل برگزار شد از کتاب نسیم رضوان رونمایی شد.


بیش از 250 مقاله به دبیرخانه همایش مناظرات رضوی ارسال شد که پس از داوری 140 مقاله به مرحله داوری راه یافتند و چکیده این مقالات در این مجموعه چاپ و منتشر شده است.


کتاب مقالات برگزیده دومین همایش گفت و گو و مناظرات رضوی که در 1000 نسخه توسط انتشارت محقق اردبیلی شهر اربیل منتشر شده، توسط سعید نوریان گردآوری شده است و سید ناصر اسحاقی ویرایش آن را برعهده داشته است.


در این کتاب علاوه بر چکیده مقالات، یادداشت هایی از حضرت آیت عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، سید جواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) همراه با مقدمه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل که دبیری همایش گفت و گو و مناظرات رضوی را برعهده داشته است، به چشم می خورد.


500 نسخه از کتاب نسیم رضوان در آیین اختتامیه همایش ملی گفت و گو و مناظرات رضوی در بین شرکت کنندگان این همایش توزیع شده است و بقیه نسخه ها نیز برای منتخبان این همایش و پژوهشگران حوزه فرهنگ رضوی ارسال خواهد شد.


دومین همایش گفت و گو و مناظرات رضوی از برنامه های پژوهشی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که به میزبانی اردبیل برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته