دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1395 - 14:13

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان: درخواست برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

لزوم رسیدگی به وضعیت استخدام و طرح طبقه بندی مشاغل و نیروهای شرکتی مخابرات، رعایت قوانین و مقررات در دانشگاه علمی کاربردی و تسریع در انتقال مراکز آلوده کننده و سرطان زای سرب و روی به خارج از محدوده مجاز از جمله تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسوولان اجرایی بود.
کد خبر : 130140

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، اکبر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد:


اکبر ترکی نماینده فریدن به وزیر جهاد کشاورزی: توضیح درباره علت عدم نرخ جدید خرید تضمینی گندم در سال جاری با توجه به شروع فصل کشت این محصول.


محمد عزیزی نماینده ابهر به وزیر نفت: بی نظمی در بازار محصولات پتروشیمی و سوء استفاده از قانون مالیات بر ارزش افزوده به خاطر ناتوانی و عدم نظارت شرکت پتروشیمی.


حسن نوروزی نماینده رباط کریم به رئیس جمهوری: سود کلان بیمه اجباری سفر اربعین به جیب کدامین سرمایه دار می رود؟


حمایت میرزاده نماینده گرمی به وزیر جهاد کشاورزی: جبران خسارت وارده 7.5 میلیارد تومانی به باغداران شهرستان گرمی در سال جاری.


قاسم جاسمی و فرهاد تجری نمایندگان کرمانشاه و قصر شیرین به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: انعقاد قرارداد مستقیم و حذف واسطه ها و پیمانکاران، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، احقاق حقوق حق کارکنان شرکتی و ادامه به خدمت برخی نیروهای خدمتی شرکت مخابرات.


فریدون احمدی و محمد عزیزی نمایندگان زنجان و ابهر به وزیر ارتباطات: لزوم رسیدگی به وضعیت استخدام، حقوق، مزایا و طرح طبقه بندی مشاغل و نیروهای شرکتی مخابرات.


علی وقفچی، احمد بیگدلی، فریدون احمدی، صدیف بدری، منصور مرادی، محمد فیضی، محسن بیگلری، رضا کریمی، جواد ابطحی، شکور پورحسین به رئیس جمهور: تسریع در انتقال مراکز آلوده کننده و سرطان زای سرب و روی به خارج محدوده مجاز که بیش از 3 میلیون تن پسماند در هوا منتشر می کند.


محمدمهدی مفتح نماینده تویسرکان به وزیر نفت: اعمال تعرفه سردسیری در شهرستان تویسرکان و جلوگیری از کاهش این زمان.


امیر خجسته نماینده همدان به وزیر علوم: لزوم رعایت قوانین و مقررات در دانشگاه علمی کاربردی.


پورابراهیمی نماینده کرمان به رئیس جمهوری: عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان.


حسین امیری نماینده زرند به وزیر بهداشت: رسیدگی عاجل به وضعیت درمانی شهرستان زرند که بر اثر دو زلزله به مدت یک هفته غیر قابل استفاده شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته