دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1395 - 14:13

برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی سنتی ویژه نوآموزان در سما شیروان

مرکز تخصصی دخترانه و پسرانه پیش دبستانی سما شیروان با همکاری معاونت سما واحد شیروان به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی و اهمیت نقش ورزش در سلامت اقدام به برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی –سنتی ویژه نوآموزان کرد.
کد خبر : 130128

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ از اصول بازی‌های پیش دبستانی آموختن احترام به دیگران، رفع تبعیض احترام به محیط زیست، احترام به کودکان با توانایی‌های ویژه است.


دکتر قاسم کاظمی معاون دانشگاه آزاد اسلامی در امور سما شیروان، هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد لحظاتی مفرح و شاد برای کودکان و نیز آموزش نظم، رعایت قوانین، بالا بردن سرعت عمل در دویدن، ارتقا توجه و تمرکز کودکان و هم چنین پیروی از دستورات مربی، ایجاد اتحاد و همبستگی بین کودکان، افزایش فقوه ادراک کودکان در شعر خوانی دانست.


این جشنواره با حضور معاونت و مدیران و کارکنان سما شیروان، معاون اداره تربیت بدنی شهر و کار‌شناس امور ورزشی بانوان، نو آموزان و اولیای آنان در سالن ورزشی ایثار انجام شد.


در این برنامه، اجرای بازیهای تور و ماهی از سوی گروه پسران، اجرای حرکات نمایشی – ورزشی، اجرای بازی گرگم به هوا از سوی نوآموزان دختر، اجرای حرکات ایروبیک، اجرای بازی سبزی جونم، اجرای مسابقات ویژه مادران و پدران، اجرای حرکات ژیمناستیک از سوی نوآموزان و اولیای آنان انجام شد.


در پایان این مراسم مسابقه دوچرخه سواری بین نوآموزان دختر و پسر به صورت مجزا در سالن انجام شد و به همه نوآموزان و برندگان مسابقات بین اولیا هدایای به رسم یادبود اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته