دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1394 - 16:13

امام جمعه بافت: نگاه دانشگاه آزاد اسلامی به مقوله نماز قابل ستایش است

امام جمعه بافت گفت: باید افتخارکرد که دانشگاه آزاد اسلامی رتبه اول نماز را در بین دستگاه های اجرایی به دست می‌آورد، نگاه دانشگاه آزاد اسلامی به مقوله نماز قابل ستایش است.
کد خبر : 13010

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام علی مهدی‌زاده در دیدار با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت گفت: مقام معظم رهبری در ساعات اولیه سال جدید با اعلام شعار سال راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان فرمان مشخص می‌کنند اما این یک شعار نیست بلکه فصل الخطاب و فرمان است، این فرمایشات نصیحت نیست بلکه فرمان نایب بر حق امام غایب (ع) است.


امام جمعه بافت بیان کرد: اگر در شعارهای سال توجه کنیم می‌بینیم که دقت و تفکری در انتخاب آن‌ها پیدا است. تفکری صورت گرفته تا این شعار‌ها مانند حلقه‌های یک زنجیر بهم برسند و دستاوردهای نظام که دست یافتنی هستند محقق شوند.


وی اظهار کرد: باید شکرگزار باشیم که معظم له به علم و دانش اندوزی و توجه ویژه به دانشگاه‌ها توجه ویژه دارند و همواره توصیه می‌کند که تمام نگاه‌ها در این زمینه باید به درون باشد.


مهدی‌زاده با بیان اینکه در تمام کشورهای دنیا دولتی پابرجاست که حمایت ملت را پشت سر دارد، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران که با عزت پیش می‌رود در تمام زمینه‌ها حتی در مسئله هسته‌ای که قدرت های بزرگ دنیا بالاخره قائل به پذیرش صلح آمیز بودن آن شدند حمایت یکپارچه و حضور مردم را به خوبی احساس می‌کند.


امام جمعه بافت خواستار توجه مسئولان به ضرورت توجه به نظام خانواده به عنوان رکن تربیتی جوانان شد.


ابراهیم خراسانی پاریزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام یافته، گفت: این واحد دانشگاهی بتواند در سال جدید در راستای تحقق سیاست کلان دانشگاه آزاد اسلامی با توسعه شرکت‌های دانش بنیان واستحصال منابع مالی جدید گام‌های اساسی بردارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته