دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تهران مقصد نهایی گردشگران خارجی قطارنور

گردشگران 8 کشور از سه قاره 7 صبح فردا یکشنبه پس از بازدید از شهرهای یزد، اصفهان، شیراز و تهران قطار ایرانی نور الرضا به جای قطارهای اروپایی با حضور در ایستگاه تهران و پایان سفر به کشورهای خود باز می‌گردند.
کد خبر : 129846

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ترابر ایرانیان، پس ازدرخواست گردشگران خارجی مبنی بر جایگزینی قطارهای ایرانی به جای قطارهای اروپایی و ترکیه ای و انتخاب قطارنور از بین تمامی قطارهای لوکس و به روز کشور، با هماهنگی راه‌آهن جمهوری اسلامی دور جدید سفرهای گردشگران خارجی در ایران برای سومین بار با قطارهای مسافری نور آغاز شد و شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا، سالنهای خود را برای بازدید گردشگران خارجی از کشور اختصاص دهد.


به همین منظور یک رام قطار با آرایش سه سالن مسافری نور با ظرفیت هرسالن 40 نفر و یک سالن مسافری روسی و یک سالن رستوران مجهز به حمام و با تزئین صنایع دستی اصفهان به این امر اختصاص داده شد وطبق برنامه ریزی صورت گرفته، این گردشگران سفرخود را طبق برنامه تعیین شده برای سومین بار با قطارهای مسافری نور از روز جمعه 30 مهر ماه سال جاری به کشور آغازکرده و فردا یکشنبه 9 آبان ماه ساعت 7 صبح با رسیدن به تهران کشوررا ترک خواهند کرد.


بر اساس این گزارش ، علت انتخاب قطارهای نور به جای قطارهای اروپایی کیفیت مناسب این سالن ها و همچنین استفاده بهینه ازظرفیت بالای ناوگان مسافری داخلی، ممانعت از خروج ارز و توجه به امکانات مناسب داخلی و جایگزینی قطار ایرانی بجای قطارهای خارجی عنوان شده است. این شرکت مالک یکی از لوکس ترین و مجهز ترین قطارهای VIP با خدمات ویژه حال حاضر کشور است.


گفتنی است ، این گروه از گردشگران خارجی شامل 51 نفر از 8 کشور و سه قاره آمریکا، اروپا و آسیا ساعت 7 صبح روز یکشنبه 9 آبان ماه به ایستگاه راه آهن تهران می رسند و سپس از طریق فرودگاه امام (ره) تهران را به مقصد کشورهای خود ترک می کنند.


شرکت نورالرضا با دارا بودن 54 سالن مجهز 4 تخته یکی از شرکت های وابسته به گروه توسعه ترابر ایرانیان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته