دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1395 - 08:59
هفته سوم لیگ برتر والیبال

کار راحت بانک سرمایه مقابل شهرداری اراک/ پارسه صدرنشین در ساری به میدان می‌رود

در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال سه تیم صدرنشین جدول به مصاف حریفان خود می روند.
کد خبر : 129836

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز با شش دیدار پیگیری می‌شود.در نخستین مسابقه این هفته تیم بانک سرمایه مقابل شهرداری اراک به میدان می رود. شاگردان مصطفی کارخانه قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر والیبال تا به اینجای کار دو برد به دست آورده‌اند و 6 امتیاز دارند و در رده دوم جدول قرار دارند آنها در این بازی به دنبال پیروزی و صدرنشینی هستند و در این هفته هم کار راحتی مقابل شهرداری اراک دارند چرا که این تیم اولین حضور خود را در رقابت‌های لیگ تجربه می‌کند.باتوجه به اینکه اکثریت تیم بانک سرمایه را ملی پوشان تسکیل می‌دهند به طور حتم این تیم حریف سرسخت و جدی برای سایر تیم ها در ادامه رقابت های لیگ برتر خواهد بود.


بازی بعدی این هفته بین پارسه تهران و تیم سازمان عمران شهرداری ساری برگزار می‌شود. شاگردان نفرزاده تاکنون با 6 امتیاز صدرنشین لیگ هستند اما این هفته در ساری بازی سختی مقابل تیم شهرداری ساری این تیم تازه وارد به لیگ برتر دارند.نماینده ساری تاکنون یک برد و یک شکست را در کارنامه خود دارد که نشان می دهد بازیکنان این تیم از توانایی بالایی برخوردار هستند.


تیم قعرنشین رقابت های لیگ برتر شهرداری ارومیه است که تاکنون بردی در کارنامه خود نداشته و این هفته میزبان تیم کاله است. تیم کاله با هدایت بهروز عطایی جمعی از بازیکنان جوان را در اختیار دارد و در بازی قبل هم مقابل پیکان با این که مغلوب شد اما نشان داد که پتانسیل بالایی دارد و حریف سرسختی برای حریفانش خواهد بود. به هر حال این بازی در ارومیه برگزار می‌شود و تیم شهرداری ارومیه همه تلاشش را می‌کند که تا شرمنده هوادارانش نشود.البته تیم کاله هم با کسب یک امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و آنها هم تلاش می کنند تا پیروز میدان شوند.


تیم‌های شهرداری تبریز و صالحین ورامین برگزار کننده دیگر بازی این هفته هستند. شهرداری تبریز با سه امتیاز در رده هفتم و تیم صالحین ورامین در رده هشتم قرار دارد. این بازی جدال تن به تن بین دو تیم با اختلاف بسیار کم است بنابراین بازی حساس پیش روی هر دو تیم است.


تیم سایپا هم در این هفته مقابل هاوش گنبد سلیمان به میدان می رود. شاگردان شهنازی در جایگاه ششم قرار دارند و در این هفته میهمان هاوش گند سلیمان خواهد بود. البته این تیم تاکنون امتیازی از رقابت‌های لیگ برتر کسب نکرده است و در جایگاه دوازدهم قرار دارد و در بازی امروز امید دارد تا در شهر خودش بتواند بازی را با پیروزی به پایان برساند.


آخرین مسابقه هم بین دو تیم پیکان و خاتم اردکان در تهران انجام می‌شود.پیکان دو مسابقه قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و در رتبه سوم قرار دارد. شاگردان اکبری که در هفته اول رقابت ها کمی دچار حاشیه شدند و کار با جایی رسید که کمیته انضباطی آنها را احضار کرد، در هفته دوم هم پیروزی سخت و دشوار مقابل کاله به دست آورد.


برنامه کامل دیدارهای هفته سوم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:


تهران، خانه والیبال، ساعت 15 و 30 دقیقه
بانک سرمایه – شهرداری اراک


ارومیه، سالن غدیر، ساعت 17
شهرداری ارومیه – کاله


ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 17
صالحین ورامین – شهرداری تبریز


ساری، سالن شهید سید رسول حسینی، ساعت 17
سازمان عمران شهرداری ساری – پارسه


گنبد، سالن المپیک، ساعت 17 و 30 دقیقه
هاوش گنبد – سایپا


تهران، خانه والیبال، ساعت 17 و 30 دقیقه
پیکان – خاتم اردکان



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته