دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1395 - 13:25

آیت‌الله نور مفیدی: باید فرامین رهبر معظم انقلاب را مو به مو با دل و جان انجام دهیم

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در جمع کارکنان قرارگاه لشکر 30 گفت: در زمان جنگ جوانان پرشور انقلابی وارد جنگ شدند که امروز برای کشور عزیز ما گنجینه‌های بسیار گران بهایی هستند.
کد خبر : 129737

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از نزاجا، مراسم صبحگاه قرارگاه لشکر 30 با حضور آیت‌الله سید کاظم نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه شهرستان گرگان در میدان صبحگاه این قرارگاه انجام شد.


نور مفیدی در این مراسم اظهار کرد، گفت: دفاع مقدس در تاریخ کشور ما جایگاه بسیار خاص و مهمی دارد و در این کشور پهناور باید همیشه جاودان بماند.


نماینده ولی فقیه در استان گلستان ضمن اشاره به این که ادامه دادن راه شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: در زمان جنگ جوانان پرشور انقلابی وارد جنگ شدند که امروز برای کشور عزیز ما گنجینه‌های بسیار گران بهایی هستند امروز در حالی که امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران در کنار ما نیست اما جانشین بر حق ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ‌ظله‌العالی) در کشور ما ایران حضور دارد که فرامین ایشان را باید مو به مو با دل و جان انجام دهیم تا ادامه دهنده راه شهدا و کسانی که تمام تلاش خود را برای رشد درخت انقلاب کشیده‌اند باشیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب