دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1395 - 11:05

محجوب:‌ مجلس به سه گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای وزارت رأی می‌دهد/ مقابله با نفوذ را به اختلافات جناحی تقلیل ندهیم

یک عضو فراکسیون امید درباره وضعیت بهارستان نسبت به گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای تصدی مسئولیت سه وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش گفت: به این سه گزینه پیشنهادی رأی خواهیم داد.
کد خبر : 129704

علیرضا محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره جلسه رأی اعتماد این هفته مجلس اظهار کرد: به طور کلی فضای مجلس نسبت به گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهوری مثبت است ولی نمی‌توان زود قضاوت کرد.


وی ادامه داد: درباره نظر نمایندگان نسبت به گزینه‌های پیشنهادی برای وزارت، باید تا روز رأی اعتماد صبر کرد تا ببینیم افراد معرفی شده برنامه‌های خود را چگونه ارائه می‌دهند و نمایندگان در این باره چه تصمیمی‌ می‌گیرند.


به گزارش آنا، سه‌شنبه این هفته جلسه رأی اعتماد به سه گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی مسئولیت سه وزارت‌خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.


عضو فراکسیون امید همچنین درباره اظهار نظر وزیر اطلاعات در صحن مجلس درباره عدم مواجهه جناحی با بحث «نفوذ« تصریح کرد: منظور وزیر این بود که ما به جای طرح این مباحث که چرا فلانی وارد کشور شده است سعی کنیم وظایف خود را به درستی انجام بدهیم.


محجوب گفت: وزیر اطلاعات تأکید داشت که بحث برخورد با نفوذ را به اختلافات جاری بین جریانات سیاسی و جناح‌ها تعمیم و تقلیل ندهیم.


هفته گذشته، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات برای پاسخگویی به سؤال چند تن از نمایندگان مجلس در صحن علنی حاضر شد و درباره پروژه برخورد با نفوذ سخن گفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته