دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1395 - 09:54
دوخبر/

راه‌اندازی سامانه مجازی آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق

به منظور ایجاد تعامل مجازی بین آزمایشگاه‌ و اساتید و دانشجویان، سامانه مجازی آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق راه‌اندازی شد.
کد خبر : 129653

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به گفته عباس اکبری کار‌شناس آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های واحد بافق، این سامانه که به منظور ایجاد تعامل مجازی بین آزمایشگاه‌ و استادان و دانشجویان تهیه شده است، دارای امکاناتی از قبیل تجزیه و تحلیل تمامی آزمایشات مربوط به هر آزمایشگاه است و دانشجو می‌تواند همزمان در کنار آموزش و یادگیری کار با دستگاه‌های تست آزمایشگاهی، در محیط مجازی این آزمایشات را شبیه‌سازی کند.


در این سامانه هر آزمایشگاه دارای یک اتاق کار مجازی بوده که با اتصال به بانک‌های اطلاعاتی مرتبط، امکان تشکیل تیم‌های کاری مجازی و برگزاری جلسات آنلاین تحت وب و مدیریت پروژه را در اختیار دانشجویان و استادان قرار می‌دهد.


از سوی دیگر این سامانه امکان استفاده از کلاس‌های همزمان و غیرهمزمان با امکان ویدیوکنفرانس تحت وب، تخته مجازی، اشتراک فایل، کتابخانه مجازی را نیز خواهد داشت.


برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بافق


به منظور آشنایی دانشجویان جدید، دانشگاه آزاد اسلامی بافق جلسه توجیهی، برگزار کرد.


در این جلسه که با تلاش معاونت آموزشی و با همکاری روابط عمومی دانشگاه در محل تالار آفرینش برگزار شد، دانشجویان ورودی ۹۵ دانشگاه، با قوانین و مقررات دانشگاهی و ویژگی‌های فرهنگی منطقه آشنا شدند.


دکتر حسینعلی لازمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق، نحوه شکل گیری دانشگاه آزاد اسلامی و خدمات ارزنده علمی و فرهنگی این نهاد را برشمرد و با توجه به توانائیهای بالای پژوهشی واحد بافق، خواستار مشارکت فعالانه دانشجویان در امور علمی و پژوهشی شد.


پس از آن معاونان آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اداری مالی و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه، با معرفی وظایف معاونت خویش، شمه‌ای از فعالیت‌های حوزه کاری خود را برای آشنایی دانشجویان برشمردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته