دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

رجب‌زاده: فرصت جبران گذشته را هنوز داریم/ به حریفان اجازه دادیم ذوب‌آهن را شکست دهند

مهاجم ذوب‌آهن گفت: ما در بازی برابر استقلال و نفت تهران مستحق باخت نبودیم و با اشتباهات خودمان به حریفان فرصت دادیم تا ما را شکست دهند.
کد خبر : 129631

مهدی رجب‌‌زاده درباره دومین پیروزی ذوب‌آهن پس از جدایی یحیی گل‌محمدی و حضور در رده هشتم به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «جدایی گل‌محمدی مسئله‌ای است که به خود او و باشگاه مربوط بود. گل‌محمدی برای ما زحمت کشید و 2 سال متوالی هم ذوب‌آهن را قهرمان جام حذفی کرد. تیم ذوب‌آهن امسال را هم یحیی گل‌محمدی بسته و حالا که نیست ما در کنار دستیار او تلاش خواهیم کرد تا نتایج خوبی بگیریم.»


وی ادامه داد: «دیروز برابر استقلال خوزستانی برنده شدیم که مدافع عنوان قهرمانی است و هفته گذشته توانست پرسپولیس را متوقف کند؛آن هم در شرایطی که تا دقایق پایانی بازی مقابل پرسپولیس برنده بود. این تیم ما را هم خیلی اذیت کرد اما توانستیم با برنامه و هدفمند بازی کنیم و در نهایت مزد برتری خود را گرفتیم. در نیمه اول نتوانستیم دروازه این تیم را باز کنیم اما در بین دو نیمه به دقت نقاط ضربه‌زدن به این تیم را بررسی کردیم و خوشبختانه در نیمه دوم به گل برتری رسیدیم و توانستیم برنده از زمین خارج شویم.»


مهاجم ذوب‌آهن ادامه داد: «ما اگر در تمامی دیدارهای آینده همچون بازی دیروز متمرکز و حساب‌شده بازی کنیم توانایی آن را داریم که خیلی زود امتیازات از دست‌رفته را جبران کنیم و به بالای جدول برسیم. ما در بازی برابر استقلال و نفت تهران مستحق باخت نبودیم و با اشتباهات خودمان به حریفان این فرصت را دادیم تا ما را شکست دهند. اگر 6 امتیاز آن دو بازی را گرفته بودیم الان 18 امتیاز داشتیم و در رده سوم جدول ایستاده بودیم. با این حال هنوز دیر نشده و وقت آن را داریم که بازی به بازی جلو برویم و با کسب امتیازات لازم خود را به جمع تیم‌های بالای جدول اضافه کنیم.»


رجب‌زاده درباره گلزنی خود در دیدار با استقلال خوزستان عنوان کرد:‌ «مهم برنده شدن تیم است و هر بازیکنی که بتواند موقعیت خود را به گل تبدیل کند باید این کار را انجام دهد. ما تلاش می‌کنیم تا در ادامه فصل روند خوبی را طی کنیم و به‌نظرم اهمیتی ندارد که چه کسی گل بزند. مهم موفقیت تیم است و اینکه از میانه جدول خود را به بالای جدول برسانیم.»


او درباره اینکه باشگاه ذوب‌آهن توانسته به موقع پول بازیکنان تیمش را بدهد و وی از این باشگاه طلبکار است یا نه،‌بیان داشت: «مشکلات مالی برای همه تیم‌هاست و هزینه تیم‌داری در لیگ برتر خیلی زیاد است. با این وجود باشگاه ذوب‌آهن در تمام این سال‌ها پول بازیکنان خود را داده و ما دغدغه‌ای دراین‌باره نداریم. تمامی بازیکنان تیم سعی‌شان این است با کادرفنی تیم هماهنگ باشند تا در ادامه نتایج خوب تیم‌مان ادامه پیدا کند و ذوب‌آهن به آنچه لیاقتش را دارد، برسد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته