دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امیر حسین پیروانی: از مردم ایران به دلیل شکست مقابل عربستان معذرت می‌خواهم/ دوست دارم قرار دادم تمدید شود

سرمربی تیم جوانان گفت: اگر خطایی در طول مسابقات قهرمانی آسیا صورت گرفته من مقصر هستم و چیزی از ارزش بازیکنانم کم نشد.
کد خبر : 129620

به گزارش گروه ورزشی آنا، امیرحسین پیروانی بعد از بازگشت از رقابت‌های قهرمانی آسیا درباره موفقیت تیم ملی جوانان ایران در این مسابقات گفت: «با توجه به اینکه از قبل تیم ما در سید چهار قرار داشت، گروهمان سخت شد. با قطر، ژاپن و یمن هم‌گروه شدیم. در بازی نخست بعد از ده نفره شدن مقابل قطر، کار برای ما سخت‌‌تر شد اما به بازی برگشتیم و همین موضوع موجب خودباوری در تیم ما شد.»


وی ادامه داد: «با ژاپن بازی سختی داشتیم که مساوی شدیم. با شکست یمن هم به دور بعد صعود کردیم.مقابل ازبکستان کارمان سخت بود چرا که برنده به جام جهانی صعود می‌کرد. با بازیکنان و کادر فنی جلسات متعدد داشتیم. با تمرکز بالا به این بازی رفتیم. خوشحالم که مردم ایران خوشحال شدند.»


پیروانی درباره بازی با تیم ملی عربستان که منجر به حذف ایران شد، گفت: «باید یک عذرخواهی از مردم ایران بکنم. باید واقعیت‌ها را گفت. ما دو هافبک دفاعی خوبمان را نداشتیم. سلطانی‌مهر و نورافکن مصدوم بودند که سلطانی‌مهر به بازی نرسید و نورافکن هم به کمک پزشکان در بازی حاضر شد. نیما طاهری هم به دلیل دو اخطاره شدن در بازی حاضر نشد. ما مثلث وسط زمین را از دست دادیم.»


او افزود: «تجربه بازیکنان جانشین کم بود. هر چند معتقدم داور به اشتباه برای عربستان پنالتی گرفت. فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است و در این بازی گل خوردیم و گل زدیم. اتفاقی بود که افتاد. بعد از صعود به جام جهانی انگیزه بازیکنان کم شد و بر اساس اتفاق حذف شدیم.»


سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان اضافه کرد: «اگر خطایی صورت گرفته من مقصر هستم. چیزی از ارزش بازیکنانم کم نشد. آ نها بسیار خوب ظاهر شدند و در خارج از ایران به جام جهانی صعود کردند.»


پیروانی درباره ادامه همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال نیز اظهار کرد: «تا آخر آبان با تیم قرارداد دارم و اگر صلاح دانستند در خدمت تیم هستم. من هم علاقه‌مند به همکاری هستم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته