دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1394 - 13:23
استاندار تهران خبرداد؛

اعلام آمادگی استانداری تهران برای برگزاری انتخابات الکترونیک

استاندار تهران گفت: برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بصورت الکترونیک از اصلی ترین خواسته استانداری است از همین رو پیشنهاد این خواسته به وزارت کشور داده شده است.
کد خبر : 12962

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ سید حسین هاشمی استاندار تهران در مورد انتخابات‌های سال جاری اظهار کرد: برای برگزاری الکترونیک انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اواخر سال جاری، در استان تهران مصر هستیم و امیدواریم وزارت کشور این خواسته استان تهران را محقق سازد.


وی گفت: حاضریم هزینه‌های برگزاری الکترونیک انتخابات در تهران را از منابع داخلی استان تامین کنیم تا این موضوع به مرحله اجرا درآید.


هاشمی تصریح کرد: در همین راستا به وزارت کشور پیشنهاد داده‌ایم تا رایانه‌هایی لازم برای برگزاری الکترونیک انتخابات را به صورت اقساط به مجریان انتخابات واگذار کنند تا نگهداری این رایانه‌ها برای مسئولان دستگاه‌های اجرایی مشکلاتی ایجاد نکند.


استاندار تهران با بیان اینکه این استان آمادگی کامل دارد تا انتخابات آینده را به صورت کاملا الکترونیک برگزار کند تاکید کرد: برگزاری الکترونیک انتخابات، تمام شایعاتی را که ممکن است در مورد انتخابات رواج یابد، از بین خواهد برد و به شفاف شدن روند انتخابات کمک موثری خواهد کرد.


وی انتخاب نام سال جاری به همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی رهبر معظم انقلاب را انتخابی هوشمندانه توصیف کرد و تصریح کرد: همدلی و همزبانی مسوولان به حضور گسترده تر مردم در پای صندوق‌های رای خواهد انجامید.


به گزارش آنا، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به صورت همزمان هفتم اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته