دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1395 - 11:43

نماینده سردشت: تغییرات در دولت با تأخیر انجام شد

نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر در دولت با تأخیر انجام شد گفت: حوزه‌های اقتصادی دولت بیشتر از همه نیاز به تغییر دارد.
کد خبر : 129500

رسول خضری نماینده سردشت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره تغییرات در کابینه دولت یازدهم اظهار کرد: انتظارمان این بود که کابینه با مشورت مجلس تغییر می‌کرد. جدای از این، تغییرات در کابینه باید بیشتر از این باشد، به ویژه در حوزه اقتصاد که بسیار برای ما مهم است.


وی ادامه داد: البته به نظرم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیاز به تغییر نبود. آقای دکتر جنتی بسیار خوب بود ولی به جای آن حوزه‌های دیگری نیاز به تغییر دارد. از جمله در حوزه اقتصاد و تجارت که ارتباطات جهانی ما بیشتر شده است و باید یکی از حوزه‌های اصلی در تغییرات کابینه باشد.


این نماینده مجلس با بیان اینکه به نظر من این تغییر کمی دیر صورت گرفته است، تصریح کرد: دولت باید به یاد داشته باشد که وزیر پیشنهادی، می‌خواهد از مجلس رأی اعتماد بگیرد و بنابراین دولت باید تعامل بیشتری با مجلس داشته باشد و از مجلس هم برای معرفی وزرا مشورت بگیرد.


خضری گفت: روحانی وعده‌های مختلفی در حوزه اقوام و حقوق شهروندی داده بود و در این موقعیت می‌توانست از ظرفیت اقوام از جمله کردها استفاده کند. مثلا دکتر قطب الدین صادقی که دانش آموخته سوربن فرانسه است و می‌توانست گزینه مناسبی برای وزارت ارشاد باشد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته