دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1393 - 09:32
داداندیش در گفت‌وگو با آنا خبر داد

برگزاری هشتمین جلسه شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تهران غرب

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب اعلام کرد که جلسه شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی سه شنبه 11 بهمن 93 با رویکرد مولفه‌های اجتماعی و اقتصادی سلامت زنان در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.
کد خبر : 1295

دکتر پروین داداندیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در این خصوص اظهار کرد: این جلسه به میزبانی واحد تهران غرب با سخنرانی سرکار خانم دکتر شیرین احمدنیا رئیس انجمن علمی جامعه پزشکی برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به کمک و مشارکت واحد تهران غرب با دیگر واحد های تهران، ادامه داد:‌ با توجه به اینکه جلسه گذشته در واحد تهران جنوب برگزار شد و بنده عضو شورای راهبردی زنان فرهیخته هستم، خواستار برگزاری این جلسه در واحد تهران غرب شدم.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با توجه به برنامه های این جلسه، خاطرنشان کرد: یک سری دوره های آموزشی برای بانوان تدارک دیده ایم. همچنین سخنرانی هایی به منظور بالا بردن آگاهی و توانایی اعضای هیات علمی درباره مسائل زنان را خواهیم داشت، البته این دوره ها فقط مخصوص بانوان نیست بلکه بخشی از آن ویژه بانوان و بخشی به منظور آشنایی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد با مسائل خاص زنان در حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی است.


شورای زنان فرهیخته 11 استان دیگر تا اواخر سال تشکیل می شود


داداندیش با اشاره به پیشرفت های شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: اتفاق مثبتی که از بدو ورود دکتر میرزاده شاهد آن بوده‌ایم شوراهای راهبردی با موضوعات مختلفی از جمله شورای راهبردی زنان فرهیخته تشکیل شده است.


وی با توجه به اینکه شورای راهبردی در استان ها نیز تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: شورای زنان فرهیخته 11 استان دیگر تا اواخر سال جاری تشکیل خواهد شد که خوشبختانه معاونان دکتر میرزاده نیز از موفق بودن شورای راهبردی در استان ها خبر می‌دهند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با توجه به انتخاب روسای شوراهای زنان فرهیخته در 11 استان تا اوخر سال جاری، گفت: خوشبختانه بانوان در این زمینه بسیار فعال و علاقه مند فعالیت ها را دنبال می کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته