دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1394 - 12:57

درخواست بسیج جامعه پزشکی از صلیب سرخ برای ایجاد شرایط کمک به مردم یمن

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با ارسال نامه‌ای خطاب به رئیس صلیب سرخ جهانی، خواستار ایجاد شرایط لازم برای اعزام تیم‌های درمانی و نیز ارسال کمک‌های دارویی و بهداشتی به مردم یمن شد که در وضعیت بسیار ناگوار و فاجعه آمیزی قرار دارند.
کد خبر : 12949

به گزارش گروه اجتماعی آنا، محمد رئیس زاده در نامه خود خطاب به پیر مائورر آورده است: پس از گذشت 20 روز از تجاوز غیرقانونی، وحشیانه و ظالمانه رژیم آل سعود به مردم بی‌دفاع یمن که منجر به کشته و مجروح شدن تعداد فراوانی از زنان، کودکان و افراد غیر نظامی شده است، کمبود شدید امکانات درمانی و دارویی وضع بسیار ناگوار و فاجعه آمیزی را برای مردم آن کشور رقم زده است که این وضعیت مایه شرم جامعه جهانی و موجب تاسف و تاثیر عمیق برای انسان های دردمند می‌باشد.


در نامه رئیس زاده به رئیس صلیب سرخ جهانی درخواست شده که در این شرایط پیچیده در راستای عمل به وظیفه خویش، زمینه لازم برای اعزام تیم های درمانی و نیز ارسال کمک های دارویی و بهداشتی به مردم مظلوم آن منطقه فراهم آید.
وی در این نامه تصریح کرده است، سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه به منظور اعزام تیم های درمانی، ارسال کمک های دارویی و نیز پذیرش مجروحان اعلام می دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: صلیب سرخ یمن
ارسال نظر
قالیشویی ادیب