دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«زرد» با بهرام رادان و ساره بیات در راه جشنواره فجر/ تقی‌زاده: نسخه نهایی فیلم تا پایان آبان‌ آماده می‌شود

مصطفی تقی‌زاده از روزهای پایانی صداگذاری «زرد» خبر داد و گفت: «این روزها در حال صداگذاری «زرد» هستیم و در هفته آینده مراحل صداگذاری به پایان خواهد رسید. همچنین نسخه نهایی فیلم تا پایان آبان‌ماه آماده خواهد شد.»
کد خبر : 129483

این کارگردان که برای فیلم اول خود سراغ بازیگران شناخته‌شده سینما رفته است در مورد این همکاری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا می‌گوید: « تقریبا تمام بازیگران فیلم، چهره‌های شناخه‌شده‌ای در سینمای ایران هستند. از ابتدای کار با تعاملی که میان من و گروه شکل گرفته بود، همکاری‌مان را آغاز کردیم و چند هفته قبل از شروع مراحل تمرین و دورخوانی فیلمنامه را با حضور عوامل جلوی دوربین انجام دادم تا به نتیجه دلخواهم نزدیک‌تر شوم. در مجموع از نتیجه رضایت دارم.»


تقی‌زاده در مورد حذف بخش نگاه نو - بخشی که فیلم‌های کارگردان‌های فیلم‌اولی را از دیگر فیلمسازان جدا می‌کرد - و کنار هم قرار گرفتن تمام فیلم‌های راه‌یافته به جشنواره فیلم فجر هم می‌گوید: «این اتفاق خوبی است که به کیفیت بخشیدن به آثار کمک می‌کند. شخصا از این اتفاق استقبال کرده‌ام چرا که اعتقاد دارم کنار هم قرار گرفتن فیلم‌های کارگردان‌های فیلم‌اولی و فیلمسازانی از نسل‌های مختلف، اعتماد به فیلم‌اولی‌هاست و توجهی که به آنان شده است.»



وی فضای فیلم «زرد» را این‌چنین توضیح می‌دهد:«فیلم «زرد» در فضای شهری روایت می‌شود و داستان زندگی آدم‌های امروزی‌ است که ممکن است هرکدام از ما اطراف خودمان ببینیم‌شان...»


تقی‌زاده در انتها هم درمورد نگاهش به سینما و فیلم‌سازی می‌گوید: «به نظرم فیلم برای مخاطب است. فیلمساز انرژی می‌گذارد و فیلمش را می‌سازد تا مردم به تماشای آن بنشینند. فکر می‌کنم همه جای دنیا این مسئله وجود دارد و دغدغه فیلمساز ساخت اثری‌ست که مردم دوستش داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند.»



بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت‌دوست، بهاره کیان‌افشار، آناهیتا درگاهی، امیرعلی نبویان، علیرضا استادی، متین ستوده، مرتضی تقی‌زاده، علی صالحی، شهروز دل‌افکار، رومینا رفیعی، رضا شمس‌الدین، فرهاد مهدوی، حسین نائینی و حسین مهری، بازیگرانی هستند که در «زرد» جلوی دوربین رفته‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته