دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1394 - 12:42

سرمایه‌گذاری20 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در حوزه معدن

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بیش از 20 هزار میلیارد تومان از طرح‌های معدنی و صنایع معدنی ایمیدرو در سال گذشته به بخش خصوصی سپرده شد.
کد خبر : 12946

به گزارش گروه اقتصادی آنا و به نقل از شاتا، مهدی کرباسیان با تاکید بر اینکه مشارکت بخش خصوصی توان ایمیدرو برای فعال کردن طرح‌ها را افزایش داد، گفت: با یک برنامه‌ریزی منسجم و همراهی همکاران توانستیم طرح‌های راکد و معوق که برخی حتی بالای ١٧ سال عمر داشتند را فعال کنیم، به طوری که ٢٠ هزار میلیارد تومان از طرح‌های معطل با مشارکت بخش خصوصی فعال شد.


وی با تاکید بر اینکه اقدامات فوق با هدف اجرای سیاست‌های کلان دولت صورت گرفت، تصریح کرد: برای ٧ طرح فولادی تا پایان سال گذشته، یک‌هزار و ١٠٠ میلیارد تومان اعتبار تزریق کردیم.


به گفته کرباسیان فعال شدن پروژه‌های معادن سنگان،‌ افتتاح مجتمع طلای زرشوران، تکمیل و تحویل پروژه برون مرزی سیمان ونزوئلا و... از دیگر اقداماتی بود که در سال گذشته صورت گرفت.


رئیس هیات عامل ایمیدرو درباره مهم‌ترین دستور کار این سازمان برای سال ٩٤ گفت: به نتیجه رساندن برنامه اکتشاف و جذب سرمایه‌گذار برای توسعه معادن از مهمترین اولویت‌های ایمیدرو در سال جاری محسوب است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته